Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee
yleisesti ja lyhyesti:
- mätää korissa
- väljää voimasiirrossa
- huonoja tarvikeosia ja patenttikorjauksia
- laiskan pulskea kulultaan
- hapettuneita liitoksia
- nestevuotoja sekä tekniikassa että korissa
|
Katos vaan, mun vm82 3l manuaalissa on kaikki yllä kuvatut viat

Ostin auton viime kesänä ensimmäiseksi maastoautokseni ja sehän on vienyt sydämen kokonaan

Korjauksiin ja uudelleen rengastukseen on mennyt jo yli auton hankinta-arvon. Vajaan vuoden verran viisaampana, kantsii katsoa autoa valitessa muutakin kuin raakaa myyntihintaa.
Ja vielä-vahvasti-nyybin kysymyksiin:
- miksi ohjaus napsuu tiukasti vasemmalle kääntäessä neliveto päällä?
- miksi takimmaisessa kardaanissa on "paljon" väljää (huomaa käsin kardaania pyörittäessä)? Tähän on jo tottunut liikkeelle lähdöissä, mutta varsinkin maastossa pakilta lähtiessä alun tyhjä hankaloittaa sujuvaa liikkeellelähtöä.
- onko normaalia, että etupyörien "takana" poikittain olevaa runkoputkea joutuu sahaamaan jo 32" renkaita käytettäessä? Vai onko a) jousitus lysähtänyt ja b) vanteet liian ulkona, jolloin kääntäessä renkaiden sisäreunat ottavat helpommin ko. putkeen?
/Tommi