Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 19.05.2013, 17:36
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

No eihän sitä malttanu...


Piti sitten käydä illan päälle vielä etuakseliin ylätukivarsien nivelet kasaamassa paikoilleen ja siinä samalla uittaa akseli Jeepin alle:

Click image for larger version

Name:	2013-05-19-509.jpg
Views:	528
Size:	100,3 Kt
ID:	37232Click image for larger version

Name:	2013-05-19-510.jpg
Views:	494
Size:	106,3 Kt
ID:	37233

Sitten piti vaihtaa taakse uudet renkaat ja vanteet paikoilleen jotta sai keulan lopulliselle korkeudelle kääntöpäiden asemointia varten:

Click image for larger version

Name:	2013-05-19-507.jpg
Views:	583
Size:	113,3 Kt
ID:	37234Click image for larger version

Name:	2013-05-19-508.jpg
Views:	573
Size:	114,3 Kt
ID:	37235Click image for larger version

Name:	2013-05-19-506.jpg
Views:	569
Size:	92,5 Kt
ID:	37236

Voi olla että offsettiä pitää säätää jos vain renkaat mahtuu olemaan sisemmällä, 216cm leveä tuolla offsetillä.

Ja vertailukuva vanhat pampersit (35/15.5-15) vs. 'uudet' Irokin (37/14-16):

Click image for larger version

Name:	2013-05-19-504.jpg
Views:	591
Size:	149,6 Kt
ID:	37237

Seuraavaks varmaan kääntöpäiden asemointi ja paikoilleen sähköliimaus.
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten