Joo.. Tais mun nyybitarinoinnin jälkeen kirjuutteleva tosinyybi hieman provota meitä maasturimiekkosia ja näin se on ymmärrettävä. Nyt ei vaan oikein jaksa moista humööriä, eikä tökkimistä. Eli: Mistähän helvetistä lähtien moinen kikotin voisi edetä montussa ja mudassa. Kyllä tarvii Vortecin mylly hieman paljon jengaa, ennenkuin moisen kiekon kuvion puhdistuminen auttaa etenemään. Huumori on asia, joka meidät pitää tässä raadollisessa maailmassa edes hieman järjissämme.. Tosin sairas ja mauton huumori sensijaan kuuluu Inkkaria hieman lainaten tuonne K18 osastolle. Ja tällä tarkoitan osastoa, jonka katsominen on arvelluttavaa/mielellään kiellettyä niille, joiden ÄÄOO on yli 18..
Pälli repee, mutta revetköön. Tää oli tarkoitettu hieman huumoriksi, eli en siis millään tavoin provosoitunut tosinyybin kirjoittelusta. Olen kuitenkin sen verran rehellinen, että minua ihan oikeasti yököttää edelläkuvatunkaltainen rakentelusuuntaus ja pelkään kovasti, että nuo 30+++ tuumaisilla VANTEILLA varustellut SpoileriMaasto?Auto?ElokuvateatteriNahkasohvaPoppi konePerkeleet, joiden kojetaulun pinassa kasvaa ihan aito ja ihana Angorakaninkarva, joskus maailman päivänä yleistyvät myös meidän rakkaan kotimaamme räppiä änkyttävien pallopäiden keskuudessa.
HYI HELVETTI.
Kiitos ja ANTEEKSI.. Olikohan tää jo vaikka OFFreply???
Eespäin ja vinssillä loput..
|