Pitkästä aikaa vähän päivitystä.
Eipä ole tullut autolle tehtyä oikein muuta kuin ajeltua. Vuoden 2012 katsastuksesta meni hienosti läpi kehujen kanssa, eikä vikojakaan ole siunaantunut pitkään aikaan. Talvella tuli asenneltua katalysaattorista taakseppäin uusi ruostumaton Double SS:n pakoputki. Tilasin putken ilman typerää jättimäistä keskipönttöä, joten tuli pikkaisen lisää maavaraakin. Nykyään siis vain KAT ja pikkuinen takapönttö. Äänimaailma muuttui mukavan matalaksi dieselin murinaksi, mutta melu ei kuitenkaan kasvanut vaan muutti vain vähän nuottia. Putkesta ei valitettavasti ole kuvia kun hävisivät puhelimen tuhoutumisen myötä.
Tuli myös hommattua halvalla Englannista Paddockilta etu- ja takaperän panssarit, kun viimein ottivat sellaisen myyntiin tähän Defender 110:n uudempaan takaperään (ei salisbury). Yleensä halvalla ei saa hyvää ja niin kävi vähän tässäkin. Kyseessä oli kuumasinkityt ja ihan siistillä hitsauksilla varustetut 5mm. plootusta tehdyt panssarit. Etuperä sopi hyvin paikalleen ja oli täysin bolt on osa. Takapanssarin kanssa tulikin sitten taisteltua melkein kolme tuntia ja meni pienen leikkelyn, taivuttelun ja tappelun kanssa paikalleen. Sitten vähän kuvia.
Panssarit ulkona paketista.
Etuperä paikoillaan takaapäin kuvattuna, tämä tuli vielä massattua kuvaamisen jälkeen.
Edestäpäin...
Altapäin...
Takaperän suoja paikallaan ja massattuna takaapäin kuvattuna.
Takaperän suoja edestäpäin...