Itselläni tuo lämpö ongelma myö helppottui kun tein saman eli jalkatila viileni todella paljon. Vaikka ei olisi teho hyötyä niin silti tekisin sen. Oli ilkeetä kun helteelläkin pää jäätyi ilmastoinnista ja sitten jalat oli kuin uunissa.
Koneen lämmöt ei kuitenkaan helpottunut ja olen kaikki olennaiset vaihtanut esim. termostaatti ja flektien releet, mutta Jaken kanssa epäiltiin että voi olla mennyt vuosien saatossa liikaa paskaa syylariin ja siksi ei vedet kierrä hyvin siellä. Itselläni on lämmöt keskustassa todella korkeet jos ulkolämpötila on yli +20 astetta.
Oli kuulema jollain asiakkaalla auttanut huomattavasti ja ei ollut mittari heilunut puolta välii pidemmälle.
Mutta asiaan eli itselläni ei kuitenkaan koneen lämpöihin auttanut tuo kattien poisto. Täytyy yrittää keksii tuo EGR vikakoodi, mutta on muitakin pikku ongelmia ja kovasti viittaa keskustietokoneeseen. On kuulema suhteellisen kallis ja hankalakin vaihtaa eli ei voi ihan turhaan lähtee kokeilee.
Onko tuo ilmapumppu ja EGR poistot sen verran pieniä hyötyjä eli kannattaako poistaa sitten kun jos pistää koneen sisustaa muutenkin uusiksi tehojen osalta?!?
-The Heartbeat of my Corvette is winning-
|