Terve.
Ainoa tapa millä saat sen pysymään vaivatta punaisena on ylimaalaus.
Meille tuli juuri töihin jarruremonttiin ja pintaruosteiden poistoon punainen Ford Focus johon oli takuuna vaihdettu vuosia sitten konepelti ja etuovet kun alkuperäisten maali kuoriutui irti.
Nyt näissä pysyy maali vaan ovat ihan haalistuneet ja aikaa on kulunt sen verta jotta eivä niitä enään korvaa. On nuo kerran vesihiottu ja senjälkeen myllytetty kiiltäviksi ja vahattu vaan puolessavuodessa ne on taas ihan haalistuneet.
t. Ismo Ämmä
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kokkolanpoika
Onkos porukalla kokemusta ihan tommosesta koneellisesta maalipinnan myllytyksestä vs käsin tehtynä esim fareclalla? Onko tuossa kestollisesti mitään eroa. Meinaan siis että kumpi noista huononee nopeemmin taas ulkona?
Olisi yksi punainen auto tarkoitus saada punaiseksi lievän valkoisen ihottuman takia.. Normaali vahauskin vetää auton punaiseksi muutamaksi viikoksi, ja turtle waxin hiontavaha pitää auton suht punaisena kuukauden päivät.. Fareclaa ei olla kokeiltu vielä.
En ole ikinä tehnyt koneellista myllytystä, mutta kaveri kertoi että joku corvette oli myllytetty itse, ja sen näköinen se sitten olikin...
Mikä olisi oikea tapa pitää punainen haalistunut auto punaisena koko kesän, ilman että kerran kuussa täytyy sitä hinkata punaiseksi?
|