Näytä yksittäinen viesti
Vanha 08.05.2013, 18:17
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Perusasetus

"Conan! What is best in life?
- To see your enemies driven before you, and to hear the lamentation of their women."

Kun ei ole muijaa eikä mukuloita, niin tärkeintä on pihaa vartioiva Kaukasiankoira. Missään ihmisten kanssa pelaamisessa ei oikein koskaan toteudu niin täydellinen oikeudenmukaisuus, kuin tuon elukan kanssa. Hyvä isäntä saa hyvän koiran jne.

Tärkeää on myös, että vastaan vain itselleni, eivätkä elämäni päätökset ole muiden pompoteltavana. Kavereita autetaan aina, kun se on mahdollista, mutta en sentään ala toisten puolesta tekemään päätöksiä. Töissä on tärkeää hoitaa omat hommat, mutta se itse työpaikka laitetaan tarvittaessa vaihtoon, jos joku alkaa mättää. Raha on aina tärkeää elämässä, mutta omasta mielestäni minua on vaikea rahalla orjuuttaa, kun olen omat raha-asiat onnistunut aina hoitamaan korkeimmalla mahdollisella luottoluokituksella.

Tärkeää on myös että Toyotat toimii . Sekin on välillä vähän liiankin itsestään selvää. Tärkeää on oppia koko ajan uusia asioita ja haastaa itseään tekemään asioita, tai lähinnä remontteja, mitä ei ennen olisi uskaltanut edes kuvitella tekevänsä itse.