Nyt on toi CAT B15 ollu muutaman viikon käytössä, eikä voi valittaa. On jo pudonnut, vähän kastunutkin ja pyörinyt sahanpurussa ja hiekassa. Hyvin pelaa. Erityisen tyytyväinen oon tohon dual-sim toimintoon ja sen käytettävyyteen. Muuta plussaa saa siitä että sopii käteen, ja myös pysyy siinä. Myös noi volume -napit on hyvät käyttää, kun on selkeästi erilliset eikä mikään yksittäinen keinukytkin.
Jos miinusta pitää mainita, niin ehkä se kameran salama-ledin puuttuminen. Ei niinkään salamavalona, vaan taskulamppuna olis kyllä kätevä. Myös mulle tärkeä -lukemattomattomasta viestistä tai vastaamattomasta puhelusta vilkkuva merkkivalo- puuttuu. Ja multimediaviestit alkoi toimimaan vasta, kun oli kolmannen kerran tilannut ja tallentanut noi palveluasetukset. Se voi tosin olla operaattorin aiheuttamaa.
Muuten hyvä ja nopeatoiminen puhelin. Toi Adroid nelonen on kyllä edelliseen (2.jotain) verrattuna merkittävästi muuttunut ja fiksumpi. Yksi mitä pelkäsin oli akun kesto, kun laite kuitenkin päivittää kahta liittymää koko ajan. Mutte akku kestää mulla sen pari vuorokautta jos on käyttöä, mutta pienemmällä käytöllä kestää yli kolmekin päivää..