Tuos omassa -00, XJ:ssä ollu nyt vuoden verran 31/10,5/15 Kaimanit ja olen ollut kyllä tyytyväinen hinta/laatu suhteeseen.
Kadulla jollottaa/vollottaa mut eipä tuo ole häirinnyt, kun ei häiritse sekään että kajareista ei toimi enää kuin yksi takunen ja sekin särkee jo
Pidempiä matkoja (satoja km:ejä) ei huvittaisi lähteä ajelemaan, ellei aikaa olisi varattuna huomattavan leppoiseen matkavauhtiin. Mitään suurempaa puolelta toiselle vetelyä en itse ole kokenut noissa kyseisissä Kaimaaneissa olevan ja painotukset menivät keskipainoilla 30-80g väliin, mielestäni ei paha ollenkaan. XJ:ssä tosin on leveähkö raideväli, joten saattaa omalta osaltaan vaikuttaa uraherkkyyteen tai sen olemattomuuteen, teräsvanteet ovat 8"/-20 offset, merkkiä en muista.
Metsäominaisuuksilta ei ole itsellä kokemusta omassa autossa muista mutakumeista, mutta tuossa tuttavaporukan offailuissa muihin vastaavankokoisiin mutakumeihin verrattuna Kaimanin ominaisuudet ovat kärki luokkaa etenemisen suhteen sekamaastossa, tokikaan autot eivät ole muutoin kovinkaan vertailu kelpoisia keskenään.
Jostain syystä vuosia näitä rengaskeskusteluja lukeneena ja mielipiteitä kuulleena, olen muodostanut sellaisen mielipiteen, että vaikkakin esim. Malatestat ja Fedimat ovat molemmat uusiorenkaita, niin näistä Malatestat olisivat parempi laatuisia, puhuttaessa siis rungoista joille pinnat laitetaan. Tälle väittämälle minulla ei ole mitään tieteellistä tukea, ainoastaan mielipide jossa roikun kuin täi tervassa