Heti aamusta piti terhakkaana ruveta perävälityksiä touhuamaan ja päätin aloittaa etuperästä.
Ei muuta kuin uus lautaspyörä kiinni:
Ja sitten pinionin vanhat laakerikoolit perän kuorista pois, pinionin laakerin paikolleen prässäys ja .... Perkele.
Tuli viime tipassa vaihdettua Nitron välityksiin tilauksessa ja kappas, kappas, unohdin tilata sen 29 boorisen laipan,
eihän tuo perus 27 boorinen mene paikoilleen... Eli etuperän välitysten laitto stoppas siihen.
No kerta perän kuoretikin tuli jo bräkleenillä pestyä päätin kostoks maalata kuoret tässä vaiheessa helakan punaiseksi
It's hammer time:
No pienen evästauon jälkeen niputin etuperän osat talteen oottelemaan tuota laippaa
ja riipasin takaperän työn alle. Eli lautaspyörä paikoilleen:
Sitten vanhat laakerin koolit mäkeen, pinionin laakerin prässäys, shimmailus, mittailua, shimmailua,
solid pinion spacerin asennusta eli pinionia edestakaisin jumppaa, jne. Ja lopputulos:
Ainoa mikä jäi vähän arvelluttamaan oli kun rupes laiskottamaan ja backslash saatto jäähä turhan pieneks...
Katotaan joskos tuota vielä shimmaisilis tai sitten vain kovaa ajoa ja huoletonta pitoa niin hakeehan se paikkansa