Lainaus:
quote:
Tunnen pari katsastussetää tuolta opiskeluvuosiltani ja kuulin heiltä , että nykytekniikalla kaikki tieto mitä 'sedät' saavat kulkeutuu heidän omaan intranettiinsä. Joten jossain vaiheessa kaikki laittomat viritykset pääsevät eroon kilvistään.
Terv. Jukka
|
Tiedä sitten "setien" tiedonsaannista, mutta aika kovia -kilvellisiä- laitteita on noissa tapahtumissa pyörinyt jo vuosikaudet...monet tuttuja jo viime vuosituhannelta!.
Eli taitaa jokunen "setä" kuulua harrastajien ystäväpiiriinkin...
Enpä usko että corvettea helposti hyllytetään tehojen takia koska jo vakio on täysin eri maata (myös jarruiltaan) kuin normaalit kauppakassit...tämä sama tietysti koskee muitakin jenkkejä.
Ja tästä Gs kloonista...ameriikan harrastajat pääsevät vakiosuuttimilla sellaisia 10.5 aikoja 129mph loppunopeuksilla joten heti ei rajat sillä suunnalla vastaa tule...
Ja voin taata ettei suuttimien (tai kaasuläpän yms) kokoja syynätä katsastuksessa...ne kun eivät kerro mitään kokoonpanon tehoista.
Sama jos yrittäisi päätellä kaasuttajan suutinkoosta saatavia hevosvoimia...ei onnistu.
Aika turvallisella maaperällä liikutaan kun puhutaan corveten (tai jonkun muun isomman ja tehokkaampi moottorisen auton) virittämisestä...siis tämä katsastus näkökohta huomioiden.
Se ei jokatap. särähdä inssin silmään yhtä pahasti kuin joku thyyning firgesin "600hp" Opel Corsa...
Jussi
Note! This message was posted anonymously!