Pikku remonttia vaihteeks. Eli rattiakaseliin askartelin uuden kiilan ja paransin kiristyspantaa. Sit tutkailin, että mites paljon koppa ja runko elää toisiinsa nähden ja eläähän se

Eli ei ihme, että on lipsahtanu kiila paikaltaan, ku pantakin ollu löysä.
Eli korjaus......auto piti saada kallelleen, että olis mukavammat tilat askarrella ja samalla tuli todettua tuon olevan kokolailla maksimi jousto mitä irtoaa.
Takalehdet tosin tuossa asennossa aika mutkalla....kauankohan kestää

No kun katkee, niin aletaan sit suunnittelee vaikka kierteitä
Just ja just jakso fergun hännässä oleva Mara kaivuri nostaa ton takakulman tuolle korkeutta. Kyl sai kauan vipuja nykiä, että sai just ja just nouseen toho.
Korjaus korin haperoille korvakkeille oli hetken miettimisen jälkeen selvä. Turvakarien alla olevista vahvikelapuista rautapalkit suoraan runkoon ja hitsaamalla kiinni, kun ei tästä varmaankaan enään ikinä tarvi koria pois nostaa rungolta. Ja lähteehän se vielä rälläkän/plasman avulla jos sellainen tarve tulee

Tuommoset tuli kuskin puolelle. Apparin puoli jäi tekemättä vielä, mutta kohta vois mennä yrittää tehdä, jos ei vaan ala sataan.