Flunssa vaivaa vieläkin mutta johan sitä tuli yks päivä sisällä laiskoteltua, pakko oli päästä jotain viritteleen...
Eli sähköliimasin sitten rautaa etuperään eli 12mm tankoa tuohon perän alakulmaan ja 5mm rautaa perän alle.
Joskos tuo nyt kestäs vähän aikaa hieroa ennen puhki kulumista...
Liite 36362Liite 36363Liite 36364Liite 36365Liite 36366
Sitten piti vielä viritellä tuo etulukon pa-ohjaus loppuun eli lukon siirtohaarukan akseliin hitsasin kierrettä pätkän
ja se ruuvautuu sylinterin männän päähän.
Liite 36368
Ei menny ihan ku strömsössä, lukon siirtohaarukan akseli ei päässy tarpeeksi perääntymään sylkkyyn päin tuosta laipasta
huolimatta joten otin ja tekasin 'spacerin' vielä tuohon väliin ni johan rupes pelaan pienen hienosäädön jälkeen.
Toinen vaihtoehto olis ollu lyhentää sitä akselia mutta ajattelin pitää sen mahollisimman lähellä orkkista.
Liite 36369Liite 36370
Video pa-ohjauksen toiminnasta:
http://www.youtube.com/watch?v=qMuVF...ature=youtu.be
Nyt etuperästä ei taida puuttua enää kuin välitykset ja sitten jo pitääkin etuakseli työntää tuonne Jeepin alle jotta voi nuo kiinnikkeet ja kääntöpäät viritellä.