Viestiketju: Omien kuvien linkitys?
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 02.05.2013, 18:11
JJo:n Avatar
JJo JJo ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 21.07.10
Sijainti: Tampere
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Renegade Näytä viesti
Eli oli tarkoitus linkittää tonne AMC-foorumille pari Jeepin kuvaa tuolta oman profiilin kansioista... Mutta sepä ei ollutkaan ihan helppoa. Ne AMC-foorumiln käyttäjät, jotka ovat myös tällä palstalla, näkivät kuvat mutta muut ei...

Mulla on tuolla profiilin yksityisyys -asetuksissa sellainen säätö päällä, että mun albumeita saa selata vain rekisteröityneet käyttäjät. Ja sellaisena sen mielellään pitäisinkin, mutta sitten taas niitä kuvia ei voi mihinkään jakaa.

Olisko mitenkään mahdollista että noita albumeita vois erikseen määritellä julkisiksi tai muille käyttäjille näkyviksi..? Vai tarkoittaako tuolla albumin asetuksissa tuo "Yksityinen - Nähtävillä vain kontakteille ja moderaattoreille" -juuri sitä? Eli onko noi mun "kontaktit" automaattisesti kaikki rekisteröityneet käyttäjät...?

Tyhmä ei ymmärrä...
Menet sinne sun albumeihin ja teet uuden albumin, määrittelet albumia tehdessä sen julkiseksi. Sitten menet sinne vanhaan albumiin ja painat muokkaa kuvia. Sieltä löytyy joka kuvan kohdalta move to album. Ei muuta kuin siirtelet julkiseen albumiin ja homma bueno.

Toinen vaihtoehto on jos ei halua kuvia siirtää, että teet uuden julkisen albumin sitten lataat sieltä vanhasta albumista kuvat koneelle ( avaa kuva, paina kuvan päällä hiiren oikeaa, tallenna nimellä (save as))

Nuo sun kontaktit on henkilöitä jotka olet merkinnyt kavereiksesi. Nämä asetukset löytyy kun menet kattelemaan omaa profiilia ja painat tuolta ylälaidasta yhteisö -painiketta
Vastaa lainaten