Niin että pitäis vaan ajella enenpi. Oli ihan kylä mukavat pari kolme tuntia maastossa survomista eilen, maa oli vielä jäässä eli ei kauhean pehmeää löytynyt muualta kun niistä tiedossa olevista pohjattomista suo lämpäreistä, no niihin oli tietty pakko taas ajaa
Ei vaan taisi olla nyt eka ajo kerta sulan maan aikaan noilla uusilla jousilla, ihan hyvältä tuntuu niin tiellä kuin mettässäkin. Siirtymät eilen oli pikkusia routa vaurioisia metsäauto teitä ja niitä yritin paiskoa aika vauhdikkaasti noin niinku venäjän teitä silmällä pitäen. Tietenkin auto tuntu sata kertaa paremmalta kun vertaa lisäkierre jousi + paskat lehdet aikaan. Paukahtaa nytkin etupää pohjaan löynti kumeihin aikas lujaa varsinkin sellasissa rumpun painumis montuissa ja se pohjaaminen taas aiheuttaa jonkinlaisen woblaus ilmiön, ei tosin sellaista että joutuu ojaan ajaan niinkun vanhoilla

Tiiä sitte pitäiskö vähä nostaa pohjaus kumeja mutta sitte taas jousi kääntyy jo väärinpäin vähä. Jotku bump stopit:ko sitä pitää hommata
Vinssejä ja akkuja tesmittiin aikas vähän, yks jyrkkä penkkanen oja aiheutti vinssauksen kun mun lyhennetty törmäs jäiseen vasta penkkaan. Siinä väänty sitten ison vinssin kita kun jäi kiireessä tuki rauta laittamatta, noo se pitää koljata. Vinssit veti hyvin mutta en osaa vielä sanoa vetikö ne paljon paremmin uusien akkujen takia, no sitä selvitellään nyt lisää.
Repsikan puolen lokari meni varmaan 10cm sisään ja vilkku läksi siinä samalla enkä huomannu mitään
Niin ja pakoputki pitää tehdä pitemmäksi tai joku pysty putki juttu kun pulputtaa kaikki kaasut sisälle kun jumittaa riittävän syvällä, nyt oltiin puoleen väliin ovia ja aika käryn lykkäs laittian reijistä sisälle.
No mutta ehkä näitä korjaus ja parantelu hommia saa nyt tehtyä vähä kun on talvi loma nyt.