Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 30.04.2013, 07:43
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruusulehto Näytä viesti
aina on pysyny niin peltivanteet että alupallot ku on kiristäny tarpeeks ja unohtanu ton momentin kans puljaamisen
Juu, ja sitten 1,5 metrin jatkovarren kanssa väännetään talven jäljiltä auki muttereita.. Samoiten, kun unohtaa nuo momenttien kanssa puljaamiset niin voi olla että jonkun vanteen saatat saada rikottuakin. Luonnollisesti myös esim. alustan tai ohjauksen pulteissa ja muttereissa, ei niissä minkään momenttien kanssa kannata puljata vaan vetää kunnolla kiinni ettei varmaan lähde, helvetin hyvä tulee.

Mikään ei vituta käytettyä autoa ostaessa niin paljon kuin se, kun joku neropatti on vetänyt hampaat irvessä pultteja kiinni ettei vaan pääse löystymään. Pyöränpulteista kun oli kyse, niin mulla on tasan kerran pyöränpultit löystyneet kun on vedetty momenttiin, se oli tasapainottamattomien 35" renkaiden kanssa ja pari metsäreissua takana ilman jälkikiristystä. Jälkikiristyksen kun muistaa niin ei ole pelkoa että irti lähtisi tahattomasti.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten