Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja make-lj
mikäli on "full floater" taka akselilla niin kuin 42 yleensä on, niin hj61 mekaaninen lukko on ihan hyvä vaihtoehto. tietty joudut myös hommaamaan lyhyen puolen vetarin myöskin koska siinä on pitkä boori.. ja välityksen joutuu vaihtamaan. HJ 3.7 BJ 4.11
Joten ihan sama työ kun ARBn asennuksessa.
ja sitten jos yhtä arbia rupee ostamaan niin asentasin sen ekaksi kyllä etuakselille jos tavoitteena on maasto etenemiskykyä merkittävästi parantaa.
|
Tän joutuu allekirjoittamaan myös. Eli itellä on 75:sen bertan akselit ja etulukko on se mikä on useammin käytössä.
Ja tosian fullfloatterissa se vetari on kuudella pultilla siinä navassa kiinni eli siinä palikassa mikä jää vanteen keskelle on kuusi pulttia, samaan tapaan kuin kuorma-autoissa . Semifloaterissa ei ole yhtään pultin kantaa vaan se on semmonen valukäikäle mikä jää vanteen tasalle. Ja 82`nen voi olla kumpi tahansa.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi