Nyt taidan kirota pajakulman tekemät etunorrat, ajoa n 500km josta maastoa max 10km ja kuoleentui n 10cm.
Olen takonut jousia ennenkin mutta järkytyin kun päätin takoa noita norria: ihan kuin olisi lattarautaa lyönyt!
Taoin kaikki latit käyremmiksi n 40 iskua/lati mutta noita norria kun löi 20krt/lati niin ne vääntyi jo ihan kippuralle ja moska teki syviä kuoppia kuin lattarautaan. Onko ne lämpökäsitelty ihan väärin?
Vanhaa jousta kun lyö alasinta vasten niin se kilahtaa kimeästi ja moska pomppaa, noista kuuluu pump ja moska vähän hyppää.
Pakko ottaa yhteyttä kun jaksaa ja kysyä voiko he esim testata jousen kovuuden paikallaan ollessa.
Koeajot jatkui ja piti jostain syystä testata nopeaa maastoetenemistä, 10kmh ja jouset teki hyvää työtä.
Lopputuloksena tosin tractionbar iskee öljypohjaan joka aiheuttaa kaksi ongelmaa.
Tractionbar rajoittaa kardaanin ulosliukua ettei se putoa ja samalla vetää akselia taakse jolloin osuu öljypohjaan.
Mielenkiintoista että tasapainottomat 38 creepyt kieroilla vanteilla voblaa 40-50kmh mutta ei noeammalla vauhdilla, ajoin jopa 80kmh mutta 0,5bar paineilla vierintävastus ja ääni on melkoinen.
Noi on todelliset mettärenkaat mutta lyhyet siirtymät maantiellä ei ole mahdottomia.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig,
after a couple of hours you realize the pig likes it.
|