Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Viestihaku
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Viestit 1 - 25
Haku kesti 0,05 sekuntia.
Haku: Käyttäjätunnuksella: ISO-A
Foorumi: O/M/V Ajoneuvot 28.10.2025, 13:10
Vastauksia: 0
Myyty Suzuki sj410
Luettu: 1.328
Kirjoittanut ISO-A
Suzuki sj410

Ylimääräinen subuki rojekti. Runko yllättävän hyvä ja kori yllättäen laho.
Joku joskus laittanu Toyotan koneen (tiettävästi joku corolla). Jos saa käyntiin pitäs käsittääkseni liikkua.
Ei...
Foorumi: O/M/V Ajoneuvot 26.11.2015, 21:52
Vastauksia: 3
Luettu: 2.276
Kirjoittanut ISO-A
ja hinta vain tippuu...

ja hinta vain tippuu...
Foorumi: O/M/V Ajoneuvot 14.11.2015, 10:32
Vastauksia: 3
Luettu: 2.276
Kirjoittanut ISO-A
Tällekkin ois vielä uusi omistaja hakusessa!

Tällekkin ois vielä uusi omistaja hakusessa!
Foorumi: O/M/V Ajoneuvot 31.10.2015, 21:31
Vastauksia: 3
Luettu: 2.276
Kirjoittanut ISO-A
Hintaa viilataan alaspäin,palstalla 3900€,...

Hintaa viilataan alaspäin,palstalla 3900€, nissanissa on myös warnin manuaaliset napikset!
Foorumi: O/M/V Ajoneuvot 25.10.2015, 10:31
Vastauksia: 3
Luettu: 2.276
Kirjoittanut ISO-A
Nissan King Cap -99

Lsemmonen neliveto nissani ois ylimääräisenä.Tälle kesälle laitettu paljon uusia osia.mittaristo kävi myös remontissa ja siinä on vuoden takuu.Autoon ei ole kuin alla olevat renkaat,ehkä voisi löytyä...
Foorumi: O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 05.09.2015, 22:02
Vastauksia: 0
Luettu: 1.017
Kirjoittanut ISO-A
Nissan king cap mittaristo

Elikkäs vm-98-99 neliveto king cappiin pitäs löytää toimiva mittaristo. uudempien ei passaa paikoilleen.

040-72seittemän2075/ Arto
Foorumi: Tekniikka & Jutustelu 05.09.2015, 18:27
Vastauksia: 18
Luettu: 6.460
Kirjoittanut ISO-A
Itellä ja isällä ollu kokoajan käytössä 2000 vm...

Itellä ja isällä ollu kokoajan käytössä 2000 vm kingissä 235/85/16 kumit. Sopii hyvin orkkis vanteelle ja vakio alustalle. Ollut useammankin merkkistä kumia. Katsastus homma näkyy olevan inssistä...
Foorumi: Tekniikka & Jutustelu 29.07.2015, 17:22
Vastauksia: 2.750
Luettu: 901.659
Kirjoittanut ISO-A
Onko kellään tiedossa saako suomesta mistään d22...

Onko kellään tiedossa saako suomesta mistään d22 koppaseen kinkyyn taka suojankaaren korjauspaloja? pitäs tuohon rojektiin löytää ettei tartteis tehdä pikku paloista "tilkku täkkiä"
Foorumi: O/M/V Muut 28.02.2015, 21:39
Vastauksia: 11
Luettu: 5.695
Kirjoittanut ISO-A
YV:tä paiskattu

YV:tä paiskattu
Foorumi: Tekniikka & Jutustelu 28.12.2014, 00:26
Vastauksia: 528
Luettu: 333.770
Kirjoittanut ISO-A
En tiiä onko muilla ollu ongelmia irti lähtevien...

En tiiä onko muilla ollu ongelmia irti lähtevien ruuvipenkkien kans,mut itelle just viime kesänä tekastiin talli niin yksi oleellinen asia oli että ruuvipenkin pitää pysyä kiinni vaikka minkälainen...
Foorumi: Tekniikka & Jutustelu 14.09.2014, 20:27
Vastauksia: 2.750
Luettu: 901.659
Kirjoittanut ISO-A
Sopiskohan esim joku nissan zx:n levy.velipojan...

Sopiskohan esim joku nissan zx:n levy.velipojan patrollissa on paikoillaan centerforcen 300 zx:n levy,sellanen missä toisella puolella on massa pinta ja toisella sintteri tai joku sen...
Foorumi: O/M/V Ajoneuvot 18.09.2013, 22:28
Vastauksia: 1
Ostettu Nissan King Cap
Luettu: 1.390
Kirjoittanut ISO-A
Nissan King Cap

semmonen pitäs löytää,98-02 vuosimallia,mielellään alle 250tkm ajettu,neliveto, mahdollisimman ruostevapaa(onhan tuon ikäisissä jo kaikissa jotakin ruosteen alkua)

varusteina sais ainakin olla...
Foorumi: O/M/V Ajoneuvot 18.09.2013, 22:13
Vastauksia: 2
Luettu: 848
Kirjoittanut ISO-A
Sisältääkö hinta vähennettävää alvia?

Sisältääkö hinta vähennettävää alvia?
Foorumi: O/M/V Ajoneuvot 15.09.2013, 21:25
Vastauksia: 2
Luettu: 4.046
Kirjoittanut ISO-A
hinta tipahti

hinta tipahti
Foorumi: O/M/V Muut 14.09.2013, 09:37
Vastauksia: 14
Luettu: 3.893
Kirjoittanut ISO-A
koitin kuvia katella mutta en kirveelläkään...

koitin kuvia katella mutta en kirveelläkään löytäny niitä profiilistas..
Foorumi: O/M/V Ajoneuvot 09.09.2013, 11:53
Vastauksia: 2
Luettu: 4.046
Kirjoittanut ISO-A
järkeviä tarjouksia saa heittää jos hinta...

järkeviä tarjouksia saa heittää jos hinta hirvittää!!
Foorumi: O/M/V Ajoneuvot 03.09.2013, 20:19
Vastauksia: 2
Luettu: 4.046
Kirjoittanut ISO-A
Suzuki Samurai

Juuri leimattu suikka ois myynnissä auton käyttötarpeen muutoksen takia.(Pitäs lava-auto vaihteeks laittaa)
kova runkoinen ja peltinen,mut eihän tämän ikäinen tietty 100% ruosteeton ole.
tekniikka...
Foorumi: O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 02.04.2013, 16:59
Vastauksia: 0
Luettu: 2.567
Kirjoittanut ISO-A
Suzukin 1.3 moottori

Susukin kone ois tuolla varastossa ylimääräisenä. On irroitettu jostain purkuun menneestä henkilömallin suskista mutta näyttäs olevan samanlainen kone mitä samuraissa on.
Kytkintä vaille täydellinen...
Foorumi: O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 14.03.2013, 10:21
Vastauksia: 19
Luettu: 3.136
Kirjoittanut ISO-A
ei sulla sattus olemaan ylimääräisenä ehjää...

ei sulla sattus olemaan ylimääräisenä ehjää patukan laturia?
Foorumi: O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 22.10.2012, 18:53
Vastauksia: 26
Myydään Suzukiin jotakin
Luettu: 4.779
Kirjoittanut ISO-A
Saat 15€ noista takapaneeleista..? Kajarit voi...

Saat 15€ noista takapaneeleista..?
Kajarit voi mun puolesta survoo jonnekkin hukkaan.
Onnistusko lähetys matkiksen kautta?
Foorumi: O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 02.10.2012, 09:40
Vastauksia: 13
Luettu: 2.528
Kirjoittanut ISO-A
75€

75€
Foorumi: O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 11.07.2012, 17:00
Vastauksia: 20
Luettu: 3.832
Kirjoittanut ISO-A
eipä oo jäähdytintä.

eipä oo jäähdytintä.
Foorumi: O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 09.07.2012, 16:11
Vastauksia: 2
Luettu: 2.407
Kirjoittanut ISO-A
PÖÖ

PÖÖ
Foorumi: O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 09.07.2012, 16:10
Vastauksia: 13
Luettu: 2.528
Kirjoittanut ISO-A
PÖÖ

PÖÖ
Foorumi: O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 09.07.2012, 16:08
Vastauksia: 20
Luettu: 3.832
Kirjoittanut ISO-A
pöö

pöö
Viestit 1 - 25

 
Pikalinkit

Sivu luotu: 16:58 (GMT +2).