![]() |
Mistä turkkipeltiä Lahti/Hollola seudulla??
ny on kierrelty Starkit ja motonetit mut ei ole kunnollista turkkipeltiä löytynyt.
eli ei mitään tuuninkijapsilusikoihin laitettavaa koristelistaa vaan ihan 3-5mm paksusta turkkipeltiä/alumiinia olis hakusessa tarvetta olisi kahdelle n.15-20cm x 150-200cm paloille jotta saisi wrangleriin helmalevyt kun repäs nuo orkkis muovihilppeet pois ovien alta. ei noista ole mitään palkkihelmoja tarkoitus tehä mutta sen verta kestävät ettei ny ekasta oksasta lähe rullalle menemään... |
Villi veikkaus oisi joku peltiä/muuta metallia työstävä paja. Ainakin Oulusta löytyy.
|
Lotilassa on pasimetalli. Romu liike. Itte oon sieltä löytäny joskus turkkilevyä.
Toinen on sit yrittää ostaa jostain metallia työstävästä firmasta suoraan. Lahden seudulla on tosi surkeesti metallia myynnissä. |
Mulla olis käytettynä turkkilevyä, merialumiinia just 3/5. Ollut makeanveden laiturissa, eli ei hapantunut. Varannut omiin projekteihin, mutta pitää mitata noi palat jos kiinnostaa?
Kaitsu |
Lainaus:
|
Ainakin pari viikkoa sitten oli alu turkki peltiä nouto varastossa lahden starkilla.
|
Stemet Laatukadulla. Myy myös muuta rautaa.
|
Kävin ihan sisällä starkissa ja samoin noutopihan hallissa kyselemässä levyä mutta eioota tarjottiin vaan. eli joku putsannut sit varaston kun ei kerran enää ollu
|
Rakenneteräs Lotilassa. Löytyy alua tai terästä, melkolailla vaik mitä paksuuksia. Leikkaavat tai prässäävät muotoon samalla jos tarvis. Itte käyttänyt monasti, ei valittamista. Saattavat olla tämän viikon tosin vielä lomilla?
|
Lainaus:
Siitä saa leikattua tommoset palat jos innostut. Oon jemmaillu sitä omii projekteihin, mut toistaseks ei oo löytäny käyttöä... |
Sivu luotu: 11:16 (GMT +2). |