![]() |
Olisiko tullut aika???
Lainaus:
Edit. Pitäkää kerrankin puolenne!! Koska toista tilaisuutta ei enää tule!!!!! |
Lainaus:
|
En henk.koht kumpaakaan ja toivottavasti tuota perhevaihtoehtoa ei kukaan muukaan.
Aika hienosti ihmisiä kupataan ja muuta et voi kuin käydä lakkoon. Mitä se hyödyttää?? On vaan yksi palkallinen päivä vähemmän... |
jos verrataan normi työpaikkaa ja nokiaa niin kyllä mä mielummin potkut nokialta ottaisin, ei taida suomessa missään muussa paikassa duunari saada vuoden palkkaa erorahana.
|
Niinpä,Meillä potkittu n.50 ukkoa pihalle 1-6kk työvelvoite ilman erorahaa. Lomarahat sentään sai mukana:)
|
Nokia on vapaaehtoisesti maksanut aikaisemmin lähteneille noita erorahoja ja hoitanut muita etuja mutta ne ei ole mitään lakisääteisiä pakollisia juttuja. Eli Nokia saa niistä luopua koska haluaa. Sinänsä jokainen annettu lopputili on huono juttu.
|
tavallaan en ymmärä itkua, potkuista, mutta ymmärrän silti, että vituttaahan se jos työt loppuu, pitäs olla tyytyväinen, että on ollu töitä tähän asti. ja ikäväähän se on ku työt loppuu, mutta pitää ymmärtää myös, että nokia on voittoa tavoitteleva yritys. kuinka moni olisi itse valmis maksamaan moninkertaisia kuluja jos halvemmalakin päsee. ja ei herneitä nenään kellekkään tää on vain minun mielipide
|
Pitää olla tyytyväinen että Nokia sai pidettyä näinkin pitkään pystyssä Salon tehdasta.
Ei tarvi olla kovinkaan kova matemaatikko kun ynnää palkat täällä vs. vinku-intiassa niin missä on kannattavampaa tehdä perus suorittavaa työtä. Ei meidän palkkatasolla ole mahdollisuutta kilpailla niiden maiden kanssa. |
Mitä v....a noista nyt itkemään? Ois ottanu sen paketin silloin kun niitä jaettiin.
Nyt on jaossa vain 12 kuukauden liksa ja sillä selvä. Eihän noille etukäteen ollut edes luvattuna mitään enempää. Ihmeen tyhjästä itkemistä koko touhu. Tyypeillä nyt vaan on noussu joku marttyyriasenne päähän ja kaikki tarttis saada tarjottimella eteen yhteiskunnan toimittamana kun itsellä on niin vaikeeta kun työtkin loppuu... ja rahaa tietysti ja paljon et mieli paranee. Luulis et osaisivat olla tossa kohtaa onnellisia edes siitä "vähästä" minkä saavat mut ei näköjään. |
Eiköhän tuo 12kk palkka ole paaaaaljon parempi, mitä kukaan muu pystyy maksamaan...
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 12:16 (GMT +2). |