![]() |
Beadlock kehien cad kuva
Löytyykö palstalta niin ystävällistä kanssa harrastajaa joka kehtais antaa 15" beadlock kehien cad kuvat niin saatais tännekkipäin muutamalle harrastajalle kehät eikä tarvis itellä alkaa piirtään.. Ja mitä kannatais leikkauttaa siittä keskelle jäävästä ylimääräsestä?
|
no niitä kehän kappaleitahan kannattaa leikata koko levystä... 3 osassa kun tekee, ei paljon hukkia synny, ellei tuu susia...
|
Tai jos tilaa suoraan Jormalaiselta niin toimii ja on mitoitus kerralla kohdallaan, hinta kun ei mielestäni paha ole.:)
|
ja yksi tapa leikata ulkokehä yhtenä kappaleena, ja sisältä sisäkehä 3 tai 4 kappaleena.
ja kannattaiskohan tuohon ulkokehään polttaa reikiä pulttikehän väliin, josta vesi, lieju yms pieni lika lentäisi pois... Kuvia ei ole, mutta eihän nuo ole kummonen piirtää, jos olisi mitat.... Taannoin oli keskustelua pulttien katkeilemisesta, ja taisin heittää ilmaan, että jos nuo kehät kiinnitettäisiin jotenkin toisiinsa? kuinka paljon noiden kehien välissä yleensä on tilaa? (vaikka 6 kpl "prikkapareja" hitsattuna siten, että toinen on vanteessa olevassa levyssä, ja toinen kehässä, ja 2 kpl 10mm pulttia lukitsee ne toisiinsa.... siis prikat 90 asteen kulmassa levyihin, ja pultit pyörän säteen suunnassa) |
Lainaus:
Ei ne vaikee itte ois piirtää mutta oispahan mitat valmiina ku jollaki kuva ois! |
Ja on pikkasen eri hinta, 1€ kilo.
|
Riippuu tosin materiaalista. Minulla yhdet kuvat olisi, mutta on niin paskan malliset ainakin omasta mielestäni että en niitä muiden kiusaksi laita edes jakoon. pulttikehä meni ehkä liian isoksi kun ottaa kiinni vannenauhaan. tosin keskittää kyllä kumin hyvin
|
No on sen verran edistytty että joku kuitenki myönsi että hällä on kuva! Nyt vielä ku joku pistäs semmosen varmasti toimivan kuvan niin pääsis leikkeleen!
Vai onko se tosiaan nuin salasta rahastusta? :) |
Laitoin sulle yv:n
|
Lainaus:
|
minuakin kiinnostaa kuvat jos jollain olis ne valmiina.. :)
|
Tällä olis josain cad-kuvat jos vain ne jostain koneelta löydän. Toki niillä ei oo koskaan kehiä tehty mut pitäis olla ok. Laitan tänne jos löytyy.
|
15" nuo oikeanpuoliset ovat sisä ja ulkokehät, perusrinkulat.
http://dl.dropbox.com/u/1177154/offi...cks-32bolt.jpg http://dl.dropbox.com/u/1177154/offi...ocks-laser.jpg Tässä .dxf -> http://dl.dropbox.com/u/1177154/offi.../beadlocks.dxf |
Lainaus:
|
Näkee kunnon peltiäkin välillä eikä mitään itäpaskaa polttoleikkauslaatua.
|
Peitattuu se pitäs leiserilla olla, vaikka kaikkee paskaa sitä joutu leikkaa. Onneks ei tartte mokoman italialaisen vittuilevan paskalaatikon vieressä enää päivystää.:D
|
Oliko kellään ehdotuksia siittä mitä leikattais tyhjiin koloihin?
|
Italialainen laseri, kuulostaa pelottavalta?? peitattua ja laserlaatua niin onpa sitten mieleen pärskytellä leikata..
|
http://www.blmgroup.com/en/products/.../lt-combo.aspx
2 vaihtopöytää ja 6 metrin putkilaaseri samassa. Viiatti mikä viiatti, miljoona pikkuvikaa ja 2-3 millin pellistä heppailtu kasaan....:D |
Ja COMBO sana laserin yhteydessä ei ikinä lupaa hyvää. ainakin oma mielipide. molemmissa välttävä, mutta ei hyvä missään.. :D
|
Miulle riittää jo sanayhistelmä "made in italy", oli vehe mikä hyväjään...:(
|
Mikä olis riittävä materiaalivahvuus?
|
Kertokaas alottelevalle mettäpeikolle miten noi beadlockit tulee kiinni?
Pitääkö vanteeseen hitsata kiinnityspaikat vai tuleeko ne jotenkin läpipultilla vastakappaleeseen vanteen takapuolelle kiinni? |
|
Lainaus:
Parit aloittelija virheet: Pari juttua itse tekisin toisin: venttiili neula pistetään VASTA kun rengas on vanteella:rolleyes: Ja pyörän pultitpitää kiristää vuoron perään portaittain, ei niin kuin tuossa, että muut pari kierrosta auki, ja ensimmäinen vedetään momenttiin. ja kun rengas beatlokissa kiinni, niin vanne venttiili alaspäin maahan, ja tuetaan rengas vaikkapa lankunpaloilla ilmaan, seisotaan vanteen päällä ja paineet sisään renkaaseen.... No tosimiehet laittaa vanteelle kaasulla ja tulitikuilla..... (jos näkyy offaria jolta puuttuu etuhiukset, kulmakarvat ja silmäripset, niin on katsonut liian läheltä, tai kokeillut sytkärillä:o) |
Sivu luotu: 15:06 (GMT +2). |