BJ-40/76 |
17.05.2012 18:30 |
Minä olen "vaihtanut" nuo jarru- ja kytkinnesteet vuosittain seuraavasti:
Muovimäntäisellä 20 ml injektioruiskulla entiset pois säiliöstä, ja uutta tilalle.
Toki varsinkin jarruissa neste ei juurikaan vaihdu, mutta eiköhän tuo kosteus suurimmaksi osaksi mene säiliön kautta sekaan?
Kytkimessä neste sekoaa paremmin.
Tuolla "ilmaussysteemillä" lopputulos on parempi, mutta kun tuolla ruiskulla aikaa menee yksin tuunatessa varttitunti....
Ja huom: vanha, ja varsinkin huonosti suljetussa pullossa ollut "uusi" jarruneste on jo puoliksi pilalla..
Ja kun ilmaat, niin tee se rauhallisesti, ettei ilmaa mene jarrunesteen mukana piiriin. (siis odota noin 5 minuuttia kun olet kaatanut jarrunesteen säiliöön, ja ilmaa vasta sitten)
P.S ympäristöstä puhuttaessa: jarrunestettä ei saa pistää jäteöljyihin, vaan omassa pullossaan ongelmajätteisiin....
|