![]() |
Pitemmät kierrejouset Gen1 pajero
Onko kukaan testannu mitkä jouset kävis Gen1 pajeen et korottuis perse hieman noin 50mm riittäisi? ei tarviisi kalliita korotusjousia ostaa...
Joo Unohin eli kierrejouset kyseessä... |
Kierre jousia niin muistaakseni gr patrollin takajouset sopii suoraan ja nostaa jonkunverran.
|
mistäs noita GR jousia saisi? edukkaasti? uutena
|
noi patrollin jouset nostaa pajeron perää jonkun 10senttiä.
|
se ois just sopivasti :D mistä löytyy uutena paljon makssaaa?
|
kysäse ensin motonetistä.
|
ei ollu ainakaan nettisivuilla..
|
Joo noi patikan jouset passaa ihan suoraan. Mulla nousi 15cm mut ne mitsun omat olikin jo ihan pehmeet. Hiukan kovemmat mitä mitsun jouset. Mulla noi on pätkä gr:n jouset niin en tiedä onko pitkän jouset vielä jäykemmät. Niitähän saa varmaan jokaisesta varaosaliikkeestä ja hinta pyörii 200-250e uutena.
Mut jos kiinnostaa niin mulla on 50mm korottavat palat olemassa jotka sopii suoraan niihin mitsun jousiin. Laita yv:tä jos kiinnostaa. |
Pajeron Dobinsonin 50 mm korotusjouset 250,00 pari offroadtarvikkeelta, että onko nuo bilteman jouset sitten enää halvempia??
|
patrollin jouset ois 200 pari ;) ja G mersun taka jouset sopii kans mut se ei kyllä nosta ainakaan jos vakioista kyse.
itellä nuo pitkän gr:än jouset ja on ne aika kovat että lyhkäsen kannattaa laittaa jos laittaa mut varmaan ihan pajeroon tarkotetut on parhaimmat kun sen kummempaa hinta eroo. |
Olisko kellään kuva laittaa että näkis paljonko nousee noilla gr:än jousilla?
|
Riippuu hyvin paljon siitä, miten lahot ne vanhat on. Tässäkin topikissa eroja viidestä viiteentoista senttiin..
|
Paljonkos on vakio mitsun ja patrollin jousien pituudet ja halkaisija jos kuvitellaan että olisivat noin uusien veroiset?
|
Sivu luotu: 10:21 (GMT +2). |