![]() |
tehoa hiluxiin
osaako kukaan kertoa, onko -02 d4d hailuksiin mahdollista sovittaa vanhemman hiluxin jakajapumppua?
|
Lainaus:
|
ja eikös tuo d4d kone ole commonrail. ei varmasti mitenkään bolt on systeemi.
|
commonrail dieselihän se on.. korkea paine pumpumppu ,suuttimet on sähköset. aivan eri kone kuin L-moottori= ei onnistu ,välijäähytintä ja turpoo isommaks ja ohjelmaa muokkaamaan kallista... halvempi olis ostaa suoraan 3-litranen kone.
|
Tehoboxia kehiin, ja ahtimen rukkaamista isommille siiville.
Mut mikäli Siemensin moottorinohajuksella, niin voi myös kirjoituttaa uudestaan. Mut samalla kannattaa sit myös ahdinta muokkauttaa. Velillä d4d moottorilla Avensis (02) ja itsellä (00). Velillä KCR:n boxi ja huomaa eroa tehoissa. Itsellä kesällä menossa ahdin muokkaukseen ja tehoboxin tilaus tulee eteen. Näissä ei tuota moottorinohajusta vielä oo pystytty kirjottaan uusiksi, mutta purku onnistuu (NipponDenso). Tehoboxi ei ainakaan edellisessä katsastuksessa haitannut (näkyvissä oli ja paikoillaan). |
katoppas kun mailmalla alkaa noi 4d4 hiluksit lentää jo diiselinä
11 aika tossa videossa http://www.youtube.com/watch?v=FSzjUZS5pkA http://www.youtube.com/watch?v=EDKZxtP48Mg 2011 mallin d4d hiluksilla 9.4 varttimaili http://www.youtube.com/watch?v=6Fgu2R6nxiw http://www.youtube.com/watch?v=2GSyjBgWhmE |
|
...
|
....
|
2012 mallin 2.5 d4d 405 heppaa ja 740nm vääntöö ja ilmeisesti 525hp/970nm on tuo nykyään.., lukee tossa alla.http://www.youtube.com/watch?v=6EEKL_RsIZc
|
Lainaus:
|
only 45psi :)
|
Sivu luotu: 05:49 (GMT +2). |