Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tapahtumat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=152)
-   -   Karjalan laulumaat safarointi 28-30.9 (pohjoiskarjala, venäjä) AJETTU, kuvia s.4 (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=96793)

Jari 27.04.2012 07:57

Karjalan laulumaat safarointi 28-30.9 (pohjoiskarjala, venäjä) AJETTU, kuvia s.4

Edit 2: Ajettu, kiitos osallisille kuvia laitoin loppuun, laittakaahan muutkin.

edit, otsikkoon päivämäärää

eli pohjoinen venäjän karjala. (kostamus vuokkiniemi uhtua viennankemi yms.)

Kiinnotuneita lähtemään katsomaan senssejä?

muutamat paikat on tiedossa, eli puuhamaata löytyy. Reittiä ei ole vielä valmiina, mutta uraa löytyy.

Onko kiinnostuneita matkaan lähtijöitä?

Ajatus on safaroida ja mahdollisesti oikeen offata, katsoo sitten. myös kalastus onnistunee.
Riippuu millä kalustolla ja porukalla kuletaan.

Jari

hiluvitkutin 27.04.2012 09:26

Millon aattelit?

lacrits68 27.04.2012 15:05

moi!

Just....millos olis tarkois mennä?

//Janne

Jari 27.04.2012 17:40

No mullehan passaa.. miten muille. kaikki ei passaa kaikille, mutta mulle passaa melkeen milloin vaan.

RAF 27.04.2012 19:21

Kiinnostusta on mutta ei viela tietoa noista lomista,onhan tuolla tullu muutaman kerran kaytya (oon nyt rossiassa niin puuttuu noita kirjaimia) A 45 sisullakin joku vuos taakse tull kautya tuolla vienan kemissa,muut retket tuonne muurmanskiin asti.

sisuli 27.04.2012 22:56

On käyty tuollapäin ennenkin, muttei koskaan liian usein ,
Kiinnostaa safari,, ei romuralli

Jari 30.04.2012 09:07

No niin eli kiinnostuneita olisi.

Ja tosiaan ensin oli ajatus katsella maisemia ja ajella pitempiä matkoja, ja jättää se ihan puhas rypeminen pois. sekin toki onnistuu jos joku haluaa.

Muutama ajatus olisi reiteistä. iso hiekkamonttu kikkailuun, vanhaa tienpohjaa, hakkuu alueitahan tuolla on vaikka kuinka myös. niistä löytyy varmasti puuhaa, jos rymytäkkin haluaa.

Kuittijärvillä voisi kalastella, ja niihin laskevilla joilla.

Mahdollisesti voisi tulla takaisin kuusamosta? Toiveita, ajatuksia.?

Milloin porukka joutaisi, ja kuinka pitkään haluaisi olla?

Lehis 30.04.2012 10:20

hmm, kiinnostais kyl...muutama mutta:
Ajankohta (lähinnä raha ja perikunnan hoito)
Viikon sessio?
Kestääkö tollasella suzukin tötteröllä vitjassa mukana?

Jari 30.04.2012 10:30

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Lehis (Viesti 877359)
hmm, kiinnostais kyl...muutama mutta:
Ajankohta (lähinnä raha ja perikunnan hoito)
Viikon sessio?
Kestääkö tollasella suzukin tötteröllä vitjassa mukana?

No mulla auto vaihtoehtoina on melkeen vakio GR tai sitten tuo susuki. suska oli enempi rymyämiseen, mutta ei sillä kyllä kauas viittis lähtä.

gr ei taas mahottoman kauas tiestä etes pääse :D

ajankohtaa saa ehdottaa
Viikko tai lyhyempi, sehän riippuu miten porukka haluaa?

Vaikka viikonloppu nyt alkuun, jos tuntuu että viikko on liian pitkä ekalle kertaa?

Tuolta on jäät ja lumet kanssa vasta lähdössä, joten vesitilanne vähän seilaa.

piipari 30.04.2012 13:10

Miekii voisin olla mukana, jos nyt saan safariauton hommattuu siihen mennessä. Jotain HJ60/61:stä ajattelin juurikin oikeaan safarointitoimintaan hommailla. Ja nimenomaan sellaselle ei-rymyämis-reissulle, muutenhan sitä vois lähtee bertallaki...Ens viikolla loppuu mahollisesti taas työt, ni kerkeis olla vaikka viikonki reissun ennen heinäkuuta. Saattaa taas olla että jatkuu nykysessäkin paikassa, saattaa olla että alkaa muualla, keikkamiehen arki...:rolleyes:

lacrits68 30.04.2012 13:24

moi!

Mulla olis mielessä esim viikko Ladogan jälkeen, ku kerran paikalla ollaan!

//Janne

T€€MU 30.04.2012 18:07

Ääni tälle viikolle het Ladogan jälkeen, kun kerran siellä ollaan ;)

Viikko nyt alkuun, voihan sitä keskenkin jättää jos on kotopuolessa menoja.

Jari 30.04.2012 18:50

Viimeisimmän tarkistuslaskennan mukaan ennen laatokkaa olisi allekirjoittaneelle parempi, mutta tutkimma ;)

Rytö 30.04.2012 19:33

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jari (Viesti 877478)
Viimeisimmän tarkistuslaskennan mukaan ennen laatokkaa olisi allekirjoittaneelle parempi, mutta tutkimma ;)

Täältäkin päin vois olla joku rytmiryhmä lähdössä jos tietäis vaan minne ja milloin?! :D

Jari 30.04.2012 20:02

no mennäänklö perjantaina?

<Antsa> 30.04.2012 20:06

Kiinnostusta kyllä olisi, eri asia vain on että pääseekö lähtemään mukaan. Kesäloma mahtaa alkaa heinäkuun puolessa välissä, ei ainakaan ennen sitä onnistu viikonloppua pitemmät reissut. Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen että miten yöpymiset hoituu.

tiipe 30.04.2012 20:19

Eiköhän se ole perinteisesti teltta tai mihin sattuu nukahtaa .

Rytö 30.04.2012 20:24

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja tiipe (Viesti 877518)
Eiköhän se ole perinteisesti teltta tai mihin sattuu nukahtaa .

Kukkeimman kesän aikaan vaikka mättäällä makaa :D

sisuli 30.04.2012 21:07

Mites Helatorstaiviikolla, ja Vartiuksesta yli, takas tullessa voitte mennä sitte Ladogalle.
Kuinka tarkkoja ovat pohjoisen suunnalla rekisteröitymisestä, tuo yli 3vrk, pitääkö yks hotelliyö ottaa?

tiipe 30.04.2012 21:10

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja sisuli (Viesti 877536)
Mites Helatorstaiviikolla, ja Vartiuksesta yli, takas tullessa voitte mennä sitte Ladogalle.
Kuinka tarkkoja ovat pohjoisen suunnalla rekisteröitymisestä, tuo yli 3vrk, pitääkö yks hotelliyö ottaa?

Nykyää 7 päivää ja sitten rekisteröityminen vasta .

sisuli 30.04.2012 21:14

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja tiipe (Viesti 877539)
Nykyää 7 päivää ja sitten rekisteröityminen vasta .

bravo!:)

Jari 30.04.2012 21:45

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja sisuli (Viesti 877536)

Tämä vois olla.

Mulla olisi saatavilla Ruotsin armeijan Sissiteltta 8hlön.

Majoitushan riippuu että missä ollaan, mettässä vai jossain liki kylää. mutta itte suosisin mettää.

Niin ja saattaapi olla että meen perjantainakin...

piipari 01.05.2012 03:40

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jari (Viesti 877550)
Tämä vois olla.

Mulla olisi saatavilla Ruotsin armeijan Sissiteltta 8hlön.

Majoitushan riippuu että missä ollaan, mettässä vai jossain liki kylää. mutta itte suosisin mettää.

Niin ja saattaapi olla että meen perjantainakin...

Typelöö, kun helatorstaina on lähössä monen monia rytmiryhmiä vennäälle (mukaanlukien minä) eli ei pääse matkaan. Sen jälkeen ois todella hienoa aikaa löpsähdellä matkassa.

edit: eikös se jari ollu itsekin lähdössä meidän matkaan helatorstaina? :D

Jari 01.05.2012 08:30

kyllähän se näin oli... mutta kun mulla ei oo oikeen "maasturia" jolla pärjjäis teidän perässä, niin arveluttaa vielä sekin :/

andy 01.05.2012 09:42

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jari (Viesti 877598)
kyllähän se näin oli... mutta kun mulla ei oo oikeen "maasturia" jolla pärjjäis teidän perässä, niin arveluttaa vielä sekin :/

Eihän miullakaan oo oikeeta maasturia :eek::rolleyes:, mutta silti lähössä :D?

Sivu luotu: 22:57 (GMT +2).