![]() |
RCV vetoakseleista.
Mikä liike myy halvimmalla RCV tikkuja jenkeissä? Kaikki mitä oon löytänyt on ollu saman hintaisia. Tai olisko jollain ylimääräistä coupon codea esimerkiksi Polyperformancelle?
|
Kilpaillut hinnat? ;) Ei niitä taida halvalla saada oikein mistään, itse en ole ainakaan huomannut kuin satunnaisia tarjouksia.. Tosin en ole ihan hirveän aktiivisesti katsellut, kun ei tähän hätään ole käyttöä.
|
Ens viikolla pitäis RCV:n Vetarit olla suomessa. Tilasin suoraan tehtaalta, näytti hinnat nouseva heti kun avasivat päivitetyt nettisivut. Tuuri että ehdin tilata ennen hinnannousua :)
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Tuliko vetareissa Stefat mukana? Millähän mitoituksella ne on tuollaiseen D44 akseliin, vai samat kuin vakio vetareilla? |
Ei tule stefoja mukana. D44 vetarin mittoja niillä on ainaki 3 eri pitusta. Tarttee mitata vakio niin tietää tilata oikean mittasen.
|
Tervehdys!
Mulla on yhdet uudet dana 44 rcv:n vetarit. Mulle ne ei käynyt rubicon dana 44 akseleihin. Saattaisi sopia muihin dana 44 akseleihin. Soittele asian tiimoilta. Vetarit askolassa terveisin Timo myllynen 050 5597535 Jeep Keltainen Askolan Off road ry |
|
Lainaus:
Stefojen mittoja lähinnä mietin kun vetarit ei ole vielä saapuneet. Ei käy nuo tarjolla olevat akselit miullekaan. |
Sivu luotu: 07:33 (GMT +2). |