![]() |
venttiilin välykset..
muistaako/tietääkö kukaan kun omassa autossa(sd33 patrol) venttiilin välys ilmotetaan kuumalle koneelle0.35mm niin pieneneekö välys jäähtyessään vai kasvaako? itellä mielikuva et pienenis..ja konehan on siis työntötankonen ja valurautalohko ja kansi. mietin vaan et mihkä noi välykset kannattas lyödä kun kasaan tota konetta rempanjäljiltä.:confused: ajatus oli et laittas 0.25mm vai oonko ihan mettässä vaikka auto on vielä pihassa.:D
|
Kun työntötangot lämpenee niin nehän venyy...eli kylmänä pitäisi olla isompi välys ettei ala lämpimänä kantamaan.
|
okei..itellä oli jotenkin semmonen muistikuva et jos välys liian pienellä niin tönäri koneessa ois juuri pakkaskäynnistyksissä venttiilit kantanu mut kuumana ei ongelmaa..:confused: mutta niinku sanottu jos varmaks tietäsin tai muistasin niin en kyselis.:D
|
tuolta löytyy tarpeellista tietoa
http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Nissan...ol%20160%20MQ/ |
Lainaus:
|
En tiiä miten lämpenevät, mutta kun kylmänä käynnistyy mutta kuumana ei, niin ekana on aina venttiilit säädetty..... Ja aika montakin kertaa!!!
Ja sellainenkin on tullut huomioitua, jotta pakoventtiilin välys kasvaa ja imuventtiilin vähenee!:confused::confused::confused: Älkää kysykö miksi, mutta näin se tuppaa vaan menemään... |
Sivu luotu: 02:23 (GMT +2). |