Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   Linelockin "kytkentä" (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=95535)

Racingrabbit 24.03.2012 16:00

Linelockin "kytkentä"
 
Onko linelock:issa väliä kummasta suunnasta paine tulee?
Ymmärtääkseni virtaus suljetaan joka tapauksessa molempiin suuntiin?

http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=101700

mikko.o.s 24.03.2012 16:22

riippuu linelokista osaan voi pumpata painetta taakse vaikka on päällä mut pitäs olla nuolella merkattu

Racingrabbit 24.03.2012 16:26

Ei ou nuolia selventämässä asiaa :)

BJ-40/76 24.03.2012 23:26

Jarrunesteen paineet kestävä 12v venttiili?
 
Siis onko nuo jarrunestepaineen kestäviä 12v venttiilejä? (siis kestää useamman sata kg/cm2) ja kestää olla päällä useita minuutteja?

Ja kun näkyy menevän vain 2 putkiliitosta, niin mikä on toiminta?
(siis kuten jo topiikin aloittaja kysyi?)

a) päästää paineen läpi, mutta ei takaisin (sähköt päällä)
b) ei päästä painetta läpi (sähköt päällä)

Taikka sähköjen suhteen päinvastoin?

Mistä noita saa edullisesti? On huomattavasti helpompi ohjata suoraan 12v kytkimellä, kuin ABS:n venttiilejä pulssittamalla/2:lla eri jännitteellä.

Rytari 24.03.2012 23:43

ilman sähköä paine kulkee, sähkö päällä ei, thats it.

eli jos painat nappia ennen kun jarrutat, jarru ei toimi,

jos painat ensin jarrun puhjaan ja sitte napista virta päälle niin jarru on päällä kunnes virta katkeaa.

Viipo 24.03.2012 23:55

mistä noita saa, ja mitä ne maksaa (takajarrulinjaan kuminpolttoa varten tietty) :P

Racingrabbit 25.03.2012 00:09

Noo,kokeilemallahan se selviää :)
Nuo tuli mulle auton mukana irrallaan,ei tietoa mistä hankittu

mechanic-71 25.03.2012 00:11

tuolta...
 
http://www.summitracing.com/search/P...ck&kr=linelock
käytetään lukitsemaan etujarrut takarenkaiden puhdistamisen ja lämmityksen ajaksi... :cool:

Arska 25.03.2012 01:02

Offroadtarvikkeella pitäis olla hyllyssä.


Sivu luotu: 10:06 (GMT +2).