Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   Mazdan lukot (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=95527)

Joiko 24.03.2012 13:37

Mazdan lukot
 
Eli tuossa laitoin vähän karkeampaa ratasta tuommoiseen b2600seen matsaan ja tuossa kokkeilin miten pääsee niin tuli yks asia selväksi että tiukempaa lukkoa pitäis taka päähän saaha ja myös etupäähän.

Muilla kokemuksia ja vinkkejä miten kannattaisi alkaa miettimään asiaa? Tietenki ensimmäisenä en ala ostamaan paineilma lukkoja. Tuli mieleen että voiko matsan vakio perää tiukkoa?


-Jouko

Eskimo 24.03.2012 22:11

Kyllähän sitä kitkaa voinee vähän kirrata mutta ajettavuus huononee sen mukana.
Kytkettävät lienee kortilla ko. pirssiin.

Kannattaa ajella vapailla perillä ja hakea sitä pitoa muualta esim. alustaan joustoja.

Rivien välistä oli luettavissa, että maastoajo kokemusta ei liene liiaksi asti eli ajolinjojen valintaan kannattaa kiinnittää huomiota.
Lukottomalla pienellä ajolinjan korjauksella eli ristiriipunnan välttämisellä saa ihmeitä aikaan.

Tuossa autossa pitäisi olla koneessa sen verta tehoja, että hyvä rengas puhdistuu eli sielläkin päässä lienee kokeilemisen sarkaa.

Summa summarum. Ei ne lukot autuaaksi tee jos muut puitteet ei ole kunnossa.

Joiko 24.03.2012 23:38

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Eskimo (Viesti 865338)
Kyllähän sitä kitkaa voinee vähän kirrata mutta ajettavuus huononee sen mukana.
Kytkettävät lienee kortilla ko. pirssiin.

Kannattaa ajella vapailla perillä ja hakea sitä pitoa muualta esim. alustaan joustoja.

Rivien välistä oli luettavissa, että maastoajo kokemusta ei liene liiaksi asti eli ajolinjojen valintaan kannattaa kiinnittää huomiota.
Lukottomalla pienellä ajolinjan korjauksella eli ristiriipunnan välttämisellä saa ihmeitä aikaan.

Tuossa autossa pitäisi olla koneessa sen verta tehoja, että hyvä rengas puhdistuu eli sielläkin päässä lienee kokeilemisen sarkaa.

Summa summarum. Ei ne lukot autuaaksi tee jos muut puitteet ei ole kunnossa.

Kiitoksia vastauksesta.

Juu aivan oikeassa olet ettei kokemusta ole näistä hommista järin paljoa, mutta lähipiirissä harrastetaan ja tunnetusti tämä harrastus vie mukanaan.

Mites tuommoiseen vääntövarrelliseen keulaan saa lisää joustoa?

Niin ja kone tuohon on vaihdettu entisessä elämässä ja mustaa voimaa on nykyään tuottamassa mitsun turbotinseli kone.

-Jouko

nalle00 25.03.2012 10:10

käy lukemssa tota nissan kingcap topicia hetki http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=90351 siellä on alkupäässä keskustelua noista vääntö sauvoista ja korotuksista vois ehkä olla jotain vaikutteita imettävänä mazdan laitoon.


Sivu luotu: 00:01 (GMT +2).