![]() |
Insa Traction Track 7.50-16 x6 ja Lappalaisia (Trelleborg) 280/85 16 x2(+1)
Renkaat Sipoossa.
Insoilla hintaa 400€ vanteineen tai 300€ ilman vanteita. Neljän kumin sarjan hinta vielä mietintämyssyssä.. Trellerborgit 50€/kpl + ilmainen vararengas. Sisäkumeja tai vanteita ei löydy. MYYTY! Tarkempi kertomus sekä kuvia Roverpalstan puolella. http://roverfriends.fi/foorumi/viewtopic.php?t=5407 Yhteydenotot tähän, tekstiviestillä, privalla tai soitto klo.14-22 väliin nro. O44 9IO24I4 Andy |
Trelleborgit varattu la-iltaan asti.
Andy |
Paljos pelkät renkaat ois? Noissa vanteissa yks pultinreikä liian vähän... Joten ei siiis oikeen käy omaan...
|
En nyt kovinkaan mielellään myy renkaat erikseen, korostakseni tätä ostaja saa siinä tapauksessa itse murtaa kumit vanteilta käsin ja hinta 400€... :D
Andy |
Trelleborgit myyty!
Andy |
Voinhan minä murtaa ne renkaat vanteilta, mukavaa aivotonta jumppaahan se on... :D
Andy |
Uppistakeikkaa..!
7.50-16 Insojen strateegiset mitat muissa mittayksikössä: Rengas on mallia Tubeless ja vastaa STRO'n mukaan kutakuinkin sellaista olematonta rengaskokoa kuin 210/100/16, pinnan leveys kuitenkin lähempänä 205. Tuumissa se tekisi jotain yhtä olematonta kuin 31"x8.0R16 Load index on 112 ja mittavanne 6", hyväksytty kuitenkin sekä 5.5" että 6.5"lle. Andy |
Uppistakeikkaa, hinta päivitetty.
Andy |
Moi,
200€ ilman vanteita ? T. Sandro |
Nää insat on nyt mulla.
Tavara ja toimitus oli just niinku sovittiin, myyjälle kiitokset. |
Sivu luotu: 07:40 (GMT +2). |