![]() |
Polttoainetankin paluuputkiasiaa
Dodiih,
eli ois semmonen tilanne että entiseen bensavehkeeseen on menossa TDi tekniikka. Noh, tässä bensa-auton tankissa ei ole paluuletkulle paikkaa, koska paluuletku on tullut perinteisesti kaasarilta takaisin mekaaniselle pumpulle. ja se jossa toi tuleva TDi tekniikka on alunperin ollut niin siinä taas on paluuletku tankkiin. Kysymys kuuluu: Pitääkö tehdä paluuletkulle paikka tankkiin vai voiko sen paluuletkun liittää jotenkin vaikka T-haaralla siihen tuloletkuun. Seuraako tosta liittämisestä jotain haittaa toiminnalle? Mielellään käytettäs alkuperäistä tankkia kun se on melkos hyväkuntonen ja menee passelisti paikoilleen, luonnollisesti. Kokeilin söörtsiä ja jotain löyty muttei mitään yksiselitteistä, ainoastaan t-haaran käytöstä aiheutuvia ilmaushaittoja, tais siinä topicissa olla kyse hj:sta. |
vedä vaan paluu linja tankille, vaikka täyttöputken kautta jos korko ja muu innostus riittää... ja eipä kai tankkiin yhden paluuyhteen tekeminen paha homma ole
tdi tekniikkaa kovin paljon tuntematta, uskoisin että kierrosta tankin kautta polttoaineen lämmön kannaltakaan ei isompia haittoja olis, todnäk päinvastoin, saatika muuten - kun se niin on alunperinkin ollut |
joo kiitosta. ei varmasti oo kova homma piti vaan vähän tiedustella niin ei ainakaan turhaan tee :D
|
Sivu luotu: 02:48 (GMT +2). |