![]() |
Patrolliin muutoksia
Tarvis kokeneemmilta neuvoja. Tällä hetkellä otteessa renkaat 205r 16c
Sekä seuraavat merkinnät Auton korkeutta korotettu 145mm kokonais korkeus renkailla 205/80r16c 199cm koria korotettu 75mm ja jousitusta 70mm Lokasuoja levikkeet alkuperäinen leveys 169cm tilapäis istuin pehmusteitta Jousitus muutettu kierrejousitukseksi Vaihdettujen osien määrä 8.0% ja paljon muuta jokapatrollista löytyvää merkinttää mm katon takaosasta ym. ja sitten asiaan. Haluttais leimata auto vaik 33x10.5/15 rattaille. onnistuneeko ilman onkelmia ja paljonko saa tuo auton kokonais korkeus olla kun vie leimalle. Toinen mikä himottais ois leimata tuo ahdin tohon niin ei tarvis jännitellä että koska siittä pomppaa. mutta miten pitääkö olla esim jotkin teholaput tms leimalle ja riittääkö rosentit paljonko noita saa lain puitteissa muutella. Jarrut on edessä jähytety levyt ja takan jähdyttämättömät levyt en tiedä viellä mistä levyt viety luutavasti jostain hiluxista tms akselit on hj 60 stä. Kaikka hyvät neuvot ois nyt kalliit leima menee umpeen huhtikuun lopussa joten pitäs alkaa tekee ratkasuja samalla kun koittaa ton katumuksen kursia edes säädylliseen kuntoon leimasedän painajisten vähentämiseksi. |
Jousitusta ja/tai korinkorotusta joudut madaltaa.
33x10,5-15 menee leimalle oikean lapun kanssa. Kaikki korotukset yhteensä max 150 mm. Turpotus jos ei alkuperäsillä osilla niin lapun tarvii, laita sit kuuleri samalla. 300x600 mahtuu hyvin nokalle. Jarruista (ja ehkä jousista, riippuu katsurin innokkuudesta) vastaavuus laput turpon ja vaparin välillä. Samat ne on. Takajarrumuutoksesta laput että mistä ne on, ja vähintään samalle taka-akselimassa tietenkin. |
muutoksia saa olla 49% ja enemmänkin mutta sit joutuu maksaan jotain vissiin veroja.
|
Lainaus:
|
Mites noi 35" set, onko joku niitä saanu -91 Y60 Gr:n leimalle?
|
Sivu luotu: 10:58 (GMT +2). |