Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   O/M/V Varaosat ja tarvikkeet (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=177)
-   -   Myydään / Vaihdetaan / Ostetaan: Land Rover Diesel/Valmet 320d (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=93868)

Tomppa79 08.02.2012 08:01

/ Ostetaan: Land Rover Diesel/Valmet 320d
 
-Myynnissä olis Valmetin 320d kone käyttötunteja noin 60.

-Omasta Series 3:sesta kone entinen. Joten hakusessa siihen istuva Diesel moottori(vähintään viidellä runkolaakerilla).

Jotain järkeviä tarjouksia?

tapsa4x4 08.02.2012 09:17

land rover 200tdi moottori apulaitteineen ja syyläri ja muut romut mukaan hp800e
Kärkölästä löytyy puh 044-5288943

Racingrabbit 08.02.2012 09:59

Ja tuolta vinkkejä 200(T)Di koneen istuttamisesta Seriekseen ;)

http://roverfriends.fi/foorumi/viewt...679&highlight=

http://roverfriends.fi/foorumi/viewt...449&highlight=

Tomppa79 08.02.2012 12:50

Sen verran vielä tarkennusta, että Valmetin kone ollut varavoimakoneena. Eli sisältää oman öljypohjan(EI kantavaa versiota).

Ja mielellään sovittelisin tonne Serieksen keulille 2.25 tai 2.5 litrasen turbottoman koneen. Sopisi paljon helpommin keulille, kun ei tämänhetkisessä
tallissa ole hitsaus tai sen suurempia koneistusmahdollisuuksia.

Komeelta näyttää kyllä toi turbokone tuolla keulilla! Semmosen kysymyksen vielä esitän liittyen tohon vaihtohommaan. Oisko helpompi tehdä uus imu ja pakosarja kuin muuttaa ohjaus? Ja pitääkös tuolla jarruosastolla olla levyt rumpujen sijaan jos turbokonetta keulille himoitsee?

Racingrabbit 08.02.2012 13:10

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Tomppa79 (Viesti 849805)
Sen verran vielä tarkennusta, että Valmetin kone ollut varavoimakoneena. Eli sisältää oman öljypohjan(EI kantavaa versiota).

Ja mielellään sovittelisin tonne Serieksen keulille 2.25 tai 2.5 litrasen turbottoman koneen. Sopisi paljon helpommin keulille, kun ei tämänhetkisessä
tallissa ole hitsaus tai sen suurempia koneistusmahdollisuuksia.

Komeelta näyttää kyllä toi turbokone tuolla keulilla! Semmosen kysymyksen vielä esitän liittyen tohon vaihtohommaan. Oisko helpompi tehdä uus imu ja pakosarja kuin muuttaa ohjaus? Ja pitääkös tuolla jarruosastolla olla levyt rumpujen sijaan jos turbokonetta keulille himoitsee?

Jos 200TDi koneen asentaa ilman turboa,niin koneen omat imu/pakosarjat käy ilman muokkausta.Pakoputken alkupään joutuu kyllä itse rakentamaan.
Jos turboa mieluilee ,niin ohjaussimpukan siirto on melkeinpä välttämätön.

Jos haluaa muutoskatsastaa turbolle,niin joko levyjarrut eteen,tai leveämmät rummut/jarrrkengät 1Ton/6-moottorilla olleesta mallista.

Tomppa79 10.02.2012 09:48

up up!

Tomppa79 13.02.2012 20:02

2 Liiteet
Tarve olisi akuutti! Eli apuja, kiitos.
Omalle koneelle otti ohraleipä.


Sivu luotu: 17:16 (GMT +2).