![]() |
24v latureista alipainepumpulla tarttis neuvvoa
elikkä mistä kannattis kysellä latausteholtaan isompaa 24v laturia siis isompaa kuin hj-60 alkuperäistä.
jossain topickissa puhuttiin ivecon laturista mutta en löytänyt sitä enää. kuhan sais tietää mikä iveco on kyseessä missä 24v suuri tehoinen laturi ja alipainepumppu persiis kiini, niin yrittäis ettiä sopivaa hajottamoa. pakko mahtua ku on vihitty |
Tuosta oli juttua jossain vaiheessa, itseäni kiinnostaisi myös isompi laturi (en kyllä tiedä miksi, mutta jos niiden maastovalojen myötä...). Sveitsissä olisi firma jolta saisi sähköautoihin tarkoitettuja jarrujen alipainepumppuja, tosin taitavat olla 12-volttisia. Jos tekee erillisen 12V-järjestelmän omalla akulla voisi tuo mennä leimastakin läpi, ja sitten voisi käyttää ihan mitä tahansa Scania/Volvo/MAN/Mercedes/Tatra/Hanomag -laturia. (Vaikka lienevät Boschin tekeleitä suurimmassa osassa raskasta kalustoa, ainakin Euroopassa.)
|
jos meinaat laittaa siihen 12volttisen järjestelmän kaveriksi niin laita 12v alipaine pumpulla (nissan cherry dsl,mazda e2200 dsl, nissan cedric dsl, ym...) ja 24v tavan laturi esim.kuorma-autosta (60A-80A)
-jusu Note! This message was posted anonymously! |
Tuossa olisi muuten järkeä. Ihmekös etten ole tullut ajatelleeksi.
|
tossa cruiserin custo mosia oli 200a latureita mutta ei 24v en tiiä tuleeko laitettua 12v lisäksi kun pitäs saaha sopiin ilmanpaine kone kanssa konepellin alle.
pakko mahtua ku on vihitty |
Sivu luotu: 04:17 (GMT +2). |