![]() |
suzukiin tankin panssari
aloin tossa kötöstelemään jonniinlaista suojaa tonne bensa-astian alle kun on näköjään jo muutaman moukun ottanu. minkäs näkösii virityksiä muut on yleesä tehny? meinaan jotta vissii helpoin ois kiinnittää se tankin etupuolen kiinnikkeisiin ja takaa vissii vois vähä oikasta ja kiinne tuohon peräkoukan rautaan. sivuilta jos jättäs kanttaamati jotta saap sitte välii pöläyttää vejellä paskat poes välistä. vai onko helpompaa tietä onneen ilman että siirtää tankin sisätiloihin käryymään?
|
oho, menikii sitte munilleen heti kärkeen ja aivan väärään osioon, siirtäkää ihmeessä ettei jollehii iske kuukautiset tämän takia, anteeksi hirviästi
|
Mie teetin kaverilla 3mm rusterista koko pytyn ni sai pudottaa kiveltä päälle ni ei menny kurttuu..
|
Ei ole nyt kuvaa käsillä laittaa näytille mutta eiköhän asia selviä kirjoittamallakin. Panssarin etupään saa kiinni tankin alkuperäisiin kiinnikkeisiin ja takapään voi kiinnittää rungon poikkipalkkiin. Panssarin alapinta taitellaan mutkalle seurailemaan tankin alapintaa. Sivut on mulla kantattu, jäykistää panssaria aikas paljon. Voi se olla kanttaamatonkin, joku 3-4 mm rauta kyllä kestää ilman reunojen pokkaustakin. Jos kanttaat panssarin reunat niin kannattaa tehdä kunnon reiät sinne pohjaan pesua varten.
|
juupajuu, no täytyypi sitä tossa leipoa sopivaan muotoho, 4 millistä on tavara ja saapi kyl pokkailtua ku vähä toiselta puolen laikalla keventää
|
Itellä suikassa tankin panssari 4mm levyä, sivut kantatattu ja mutkalle on mennyt. Panssarin etupää on kiinni tankin etukiinnikkeissä, joulun tienoilla jouduin vaihtamaan iskarin palkin, kun oli revenny ihan päreiksi. Runko hiekkapuhallettu/maalattu viitisen vuotta sitten, joten ei hajonnu lahouttaan. No kestihän se palkki kuitenkin useamman vuoden ja tankki ei kuitenkaan vuoda vaikka panssari on sen lommolle painanut. :D
|
Sivu luotu: 04:45 (GMT +2). |