![]() |
vw transporter ihimeviki
transporter2,4d 91 alako naputtamhan iliman mithän varottelematta ja jäähytin nesthen valo alako vilikkumhan sammaan aikhan ja sitte olijyn valo sillon tällön välähtää, kylymänä ei mutta kun lämpijää ni sillon. nämä kaikki alako sammaan aikhan, olijyä on jäähytin nestettä on ja ei ole sekottunhet keskenhän ja se naputus lakkaa tyhjäkäynnissä ollessa hetkittäin.
Olisko niin että ei saa painetta mutta se ei selitä valojen väläkkymistä, mistä kannattis alakaa purkamhan vyyhtiä tätä:confused: |
noissa volkkareissa hieman outo tuo vikavalo. aina kun jotain vikaa niin öljynpaine valo vilkku. tässä tapauksessa luulen että vika laturissa. tarkista hiilisilta. jos on kiekkamittari, niin se ei toimi samamaan aikaan kun öjlynpaine valo vilkkuu.
Tällainen oli golffissa kun loppui hiilet. säikäyttää vaan aina kun Ö-paine valo palaa/vilkku. |
kiitos vastauksesta, minulla on jälki asennettu kiekkamittari joka kylymänä ei toimi, hetken ku lämpiää ni pellaa, pittääpä kiinnittää huomiota vielä tuohon toimintaan varotusvalon palaessa. Pieni aavistus oli kans laturista mutta hämäs nuo jouluvalot
|
Jos sähöpuoli kunnossa ja käynnistyksen yhteydessä edes vähän vilauttaa öljynpaineen merkkivaloa eli ei sammu heti niin silloin vika päällä.
En nyt muista oliko se öljypumpun vika tai joku laakeri väljänä mutta on tyyppivika tuossa 2.4 maamoottorissa ja vie vähän ajan päästä koko pannun hautaan. Kysäsen kaverilta kun se sen mulle kertoi.... |
Toimiiko polttoaine ja lämpömittari ihan oikein,kun nuissa myös on ihan sähkövikaa mittaristoissa ja silloin ei toimi polttoaine eikä lämpömittari ja nuo valot vilkkuu.
|
sit näin vikawaageneis virtalukon pohja tekee ihmeellisiä valoilmiöitä välil.
|
kolme transportterii pyörii hallilla samaa aikaa. yhdessä naputtaa alipainepumppu pirusti, kahdessa iha hiuka. juurikin tyhjäkäynnillä katoo välillä. eli ihan normaalia jos kaikki muute ok.
kato että se paisuntasäiliön anturi on ehjä, se sitä valoa ainakin vilkuttaa. öljypainevalo ei kyllä vilku missään... |
Sivu luotu: 23:57 (GMT +2). |