![]() |
Pajero V6
4 Liiteet
Tehdääs nyt tästäkin jonkinmoista yhteenvetoa. Perheen kakkosauto Mitsubishi Pajero V6 1989. Osallistuttiin Jolman ajopäivään joulukuun alussa, rutattiin helma ja todettiin että kyllä tää vakiona on aikastalailla citymaasturi.
Kuvia ei ole projektin alusta. Tähän mennessä tehtyä: Korinkorotus 50mm, Taakse Gr Patrollin jouset joista 1 kierros rälläkällä pois, vääntösauvoja hieman kiristetty, Hopeisilla vanteilla Maxxis mutikat 32/11,5x15 mustilla 31/10,5x15 colvay oolterrainit nastoilla, puskuri-vinssipeti. |
2 Liiteet
Pikku askartelua harrasteltu. Etupanssari ei passanut enää uuden puskurin myötä joten 4mm pellistä uusi. Maali vielä pintaan niin voi ruuvailla paikalleen.
|
Huomattava työpaikkaetu. Ois rällällä ja vingulla aika joutava tehä. Teikkö yhtään ylimääräsiä? tommonenhan vois kelevata naapurin pajero miehelle.
|
Jos tämä naapuri on se jolta sain lämppärin puhaltimen niin koitan saada lumisotaan napuloitua osat. Jos kaveri sitten itse hitsaa ja kattelee että meniskö se sinne. Itselleni tein vinssipetiin jo tekovaiheessa reiät tuota varten.
|
Olisiko konehuoneessa vähemmän pölylunta/paskoo, jos vetäisit ton pajero-tekstin umpeen vaikka taakse asennetulla kirkkaaksi kiillotetulla latikalla? Pirun komia panssari, antoi inspiraatiota hyvän rakenteen kopiointiin!
|
2 Liiteet
Viimeinkin etupanssarissa maali päällä. Tuli tehtyä niinkuin JJ90 kehotti, rsteriä panssarin takapuolelle.
|
Lainaus:
|
Kertokaas nyt rehellisesti et pääseekö tommosella v6 pajerolla alle 13 kulutuksiin normaalissa ajossa.Mieli tekevi moista mut kilsoja kertyy niin pirusti ja 1000€ diisel verot ei oikeen kiinnosta.
|
Lainaus:
Ja mitä tuohon hifistelyyn tulee niin onhan se nätinnäköinen jos se on ojassa selällään:D |
Itellä on -90 pätkä v6:n manuaalina ja kulutus on ollut koko ajan 10-15l välillä.
|
Sivu luotu: 12:21 (GMT +2). |