![]() |
murros/vetari ongelma hj61
ei oikee murrokset ja vetarit kestä hoojiissa. minkä merkkiset kestää ja mistä saa tilattua.
autossa on lukkoakselit ja 38.5/15/16 boggerit |
Longfield
|
mikä firma niitä myy yritin kattella mutta en löytäny
|
|
eikö näitä myy kukaan suomessa.
|
onko kellää kokemusta tml chromo murroksista että kestääkö ne
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lonkkarin 30-spline setti (vetarit ja murrokset) ja loppuu se akseliremppa.
Jos laitat kestävät murrokset, nii vakiovetarit katkeilee. Ja pitkäpooriset orkkistikut alkaa oleen pikkuhiljaa kiven alla. Tarvikkeena tosin saa niitäkin. |
en löytäny offivarusteen sivuilta niitä murroksia ja vetareita
|
meillä hojossa lipposen cromot 35pokkerit ja yks murros menny kolmen vuoden aikana
|
Mielenkiintoista
Kyllä tuon kokoinen fillari syö aika rajusti murroksia jos vielä on lukkoakselit ja kääntelee pyöriä ajossa niin varmasti tulee murros murskaa.Omakohtaisia kokemuksia :):):)Lukot päällä ajellessa on hyvä muistaa pitää pyörät suorassa.
|
soita koopeelle offivarusteeseen niistä lonkkareista.
Mulla oli Hj ssä tml kromot, ei kestäny 38,5 TSL:llillä mutta saatto olla miehessä se vika. Mutta ääni lonkkareille. |
Onko kukaan tilaillut 30 spline settiä suoraan Longfieldilta ämörikasta? Toimiko homma hyvin?
|
Tuohon Samulin kommenttiin 3 vuoden aikana 1 murros.
a. kuinka paljon olet ajanut b. suurin vika ratin ja penkin välissä=olet ammattilainen Muistan joskus Viikarin sanoneen minulle "onko sinulla revolveri murrokset". Tarkoittaen sitä, että löytyykö niitä repullinen kisaan. Syy tähän kommenttiin oli 39,5 tsl renkaat mitkä olivat ilmestyneet autoon. Eipä mennyt aikaakaan kun Free ja Ville hommas pökkyrä tsl sekoitukset autoonsa. Kyllä ne kesti heidänkin kisakäytössä. Siis kiteytettynä: -oikeaa jalkaa rauhallisemmaksi -kytkimen liiraus -varmistus että lukko on päällä,kun laitetaan hanaa Siperia opettaa. P.s. muistan joskus Talman kisoissa, kun hra Järvinen laittoi Hj:sta KAIKKI poikki ja rikki yhdellä painalluksella. |
suunistus kisat joku jäi tosin väliin ja safareita jonku verran niin ja sekin hajonnu vaihdettiin kotona ku rupes äntään, eli ei tarvinnu metässä vaihtaa eli tuuria senki suhteen
|
Lainaus:
Lopulta kun murroksia ja vetareita pultattiin paikoilleen, niin paljastui, et lyhkänen vetari olikin hiluksiin tarkotettu... Lisää sähköpostia ja parin viikon päästä tuli uusi, hojoon käypänen vetari. |
entä nuo nitro gearit mitä offroadtarvike myy onko paremmat ku tml chromo
|
Itsellä toimi tilaus ihan hyvin. Tilasin FJ-60 30 spline setin ja siihen long spline inner long axle shaft. Lisäksi otin myös ne napalukkojen vetoholkit kun myyjä meinas ettei niitä kannata jättää pois jos ei siirry kiinteisiin vetolaippohin. Säästyy sit murroksen boorit jos napalukko hajoo. Kannattaa laitta tilaus sähköpostitse ja kysellä parin päivän sisällä maksutiedot jos ei ala kuulumaan. Itsellä meni noin kolme viikkoa tilauksesta kunnes kamat oli kotona. Ja rahat pitää näkyä niiden tilillä ennen lähetystä, luottokortit ei käy. Yhteishinta tulleineen ja veroineen oli noin 950 e kursilla 1,25.
|
Longfiledin kromoista en ole kuullut kuin hyvää. Mun mielestä hintakin on kohdallaan, kun ajattelee, että käytännössä pääsee murrosten vaihtamisen vaivasta kerralla eroon. Eli mä en enään ikinä ajattelekkaan muita murroksia, ku lonkkareita, jos haluu saada vahvan ja kestävän toyotan akselin.
|
Lainaus:
|
Tilailin vähän aika sitten chromo tikut, napiksen sisäromut ja seal kitit. Onnistu lopulta luottokortilla kun laitoin kaks faksii ja kolme sähköpostii. Niin on vaikeeta taas että oikeen vituttaa. Toimitus osoite oli nyt tosin jenkeissä. Ovat niin varpaisillaan noiden korttien kanssa taas.
|
näitä useampi rikkoneena, Ollut originaali toyotaa, halpis murrosta, halpis cromoa, näitä meni ku tupakkia. Nyt ollut kesän longfieldin 30spline setti ja on kestänyt, vaikka on tehot hieman vielä noussut ja ajettu vähintäänkin samalla lailla. Että suosittelen!
|
Lainaus:
|
paljoko makso longfield setti
|
Sivu luotu: 21:02 (GMT +2). |