![]() |
Suska "Tuska" 410
Jep, eli tommonen saapu tänää pihaa. Koitetaa siitä tehä semmonen suht kevyt tönkijäinen...
Kohtuu hyvä aihio, on speksit: snorkkeli soa lukkoakselit (paineilmalla) kromon murrokset+vetarit työvaloo kompura vinssien pedit panssari 31x10,5 R15 pyörät yms... Tarvis vielä: jakiksen välitys kone automaattilaatikko kaaret isommat akselit? (+lukot) vinssi(aluks riittää yks) ISOMMAT PYÖRÄT(33x14R15 bogger :rolleyes: :confused:) Tää lista onki jo loputon, mut noilla alkuu... :) Eli koneeks on pariki vaihtoehtoa mielessä: 1) MB 2,3 bensa +MB automaatti, koneen paino 118kg 2) MB OM601, 2-litranen dieseli turbolla, +MB automaatti, kone painaa 140kg 3) vakio GM 327, + TH350/400 (ei enää niin leimapeli) Kaikki riippuu oikeestaa siitä, että mitä toi onneton litranen kone painaa? Jos ei saa edes tota OM601- konetta painon puolesta kilpii(tällöin Suzukin koneen paino pitäis olla yli 110kg??), niin sit on melki sama minkä koneen noista veivaa keulille... Joo, ja tiedän et vaihtoehto 1 menee tehot yli, mut porataa vaikka mäntii reikiä et tehot alenee/vast... Se olis vaan kevyin motti noista. Dieseli olis eniten lähellä sydäntä, mut olis toi kasinki sävelet ihan kivat Suskassa... :D Tai sit jos olis jotai muita vaihtoehtoja, niin saa heittää ajatuksia ilmoille! ;) VAG, olis yks, mut tomaatista ei nyt tingitä. Että tämmösiä ajatuksia tähän loppuvuotee. |
Mikäs ongelma se on vaggilaisen perään saada tomaattia? Taitaa olla niitä kevyimpiä motteja, suikassa kun suurimpana murheena tulee äkkiä toi ylipaino.
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=91691 |
Lainaus:
|
Vähän testing... :)
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=95867 http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=95866 Ja tietysti joustoja: :D http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=95865 http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=95863 http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=95864 Vakio välityksillä ei saa muuta ku hermot ja kytkimen palamaa. :mad: Joutu opettelee ihan uuden ajotyylin: vauhdilla - ja ihan joka paikkaa... :D Lukotkaan ei paljoo lämmitä, kun kone ei vaan jaksa. Mutta hauska aihio se on! :rolleyes: |
Jande nimimerkillä kirjoitteleva ainakin on yhdistänyt toimivasti vaggilaisen ja volvon tomaatin.
|
Lainaus:
|
Kyllä suzukista hyvän saa ku vaihtaa kaiken muun paitsi korin+rungon ja jakiksen. Sitten huomaakin ,että se on niin pieni koppi ettei kyytiin mahdu mitään :D
Toi vakio litranen kone vakio välityksillä on kyllä jotain niin kauheeta mettässä :D |
Lainaus:
Joo, kyllä noi välitykset vaihtuu ihan ykkösenä, ei noin pääse mihinkää! Sit samalla kone ja laatikko... :D Pirun pyhäpäivät hidastaa rakentamista, ku ei saa tarvittavia osasia. :) |
On muuten tuo snorkkelin pää erikoisen näkönen :D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Noh mutta on se rakentajakin vähän sellanen käppyrä ;)
|
Lainaus:
|
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=95961
Tommonen möykky löysi tiensä tallin lattiaa koristamaa. :D Saa nähä eksyykö se japanilaisvalmisteisen maasoauton keulille, vai tuleeko sinne vain puolikas kovilla tulpanjohdoilla... |
Kävit sit meidän tallista malmikasan hakemassa
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 18:57 (GMT +2). |