Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   yhteystietojen siirto IPhonesta ulos (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=92116)

Heguli 22.12.2011 15:21

yhteystietojen siirto IPhonesta ulos

Tuli vastaan ongelma IPhone 4:sen kanssa. Tarviis saada sieltä yhteystiedot siirrettyä jotenkin uuteen Samsungiin. Aikanaan Nokian kapulasta sain yhteystiedot Oven kautta Windows:iin ja sieltä edelleen imuroitua ne iTunesiin.

Mutta kun iPhone ei suostu kaiketi tallentamaan yhteystietoja simmille, enkä löydä iTunesista valikkoa, josta yhteysteidot saisi ohjelmasta Windows:iin. Olisko tietäjillä tähän apuja ?

Niin ja SIM-kortti pitää tietysti käydä liikkeessä vaihtamassa pienestä normaalikokoiseen.

Luke86 22.12.2011 15:46

Eikös liikkeessä oo vehkeet, millä kopioidaan tiedot muistiin ja siirretään toiseen puhelimeen? kysy samalla, kun vaihat korttia :confused:

mobil2 22.12.2011 16:13

numeroiden kopionti

otlookilla onnistuu synkronoit Iphonen yhteystiedot outloookin kanssa ja sitten nokian softan taas outlookinkanssa :)

Heguli 22.12.2011 20:04

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Luke86 (Viesti 831904)
Eikös liikkeessä oo vehkeet, millä kopioidaan tiedot muistiin ja siirretään toiseen puhelimeen? kysy samalla, kun vaihat korttia :confused:

Pitää kysellä. Jotenkin vaan tuo Apple-maailma ei tunnu olevan täysin yhteensopiva muun maailman kanssa.

Heguli 22.12.2011 20:09

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja mobil2 (Viesti 831918)
otlookilla onnistuu synkronoit Iphonen yhteystiedot outloookin kanssa ja sitten nokian softan taas outlookinkanssa :)

Siis tarkotus on ottaa Samsung käyttöön. Pitää tutkailla tuota Outlook:ia, jos onnistuisi.

k.j 22.12.2011 21:58

kaikkihan hehkuttaa aplea, miksi moinen vaihto ....? Tervetuloa puhelin maailmaan

Ja sehän muutenkin niin helppokäyttöinen ja.. :D

D_Bar 22.12.2011 23:17

Ja jollakin keinolla ilmeisesti voi gmailinkin sotkea vielä tuohon mukaan ja sitä kautta koittaa :D

Mutta Outlookin kautta luulis ainakin onnistuvan...

Heguli 23.12.2011 07:38

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja k.j (Viesti 832057)
kaikkihan hehkuttaa aplea, miksi moinen vaihto ....? Tervetuloa puhelin maailmaan

Ja sehän muutenkin niin helppokäyttöinen ja.. :D

Hieno puhelin tuo iPhone on, ei siinä mitään. Siitä nyt vaan meni se virtanappula rikki eikä takuu korvaa puhelimen korjausta. Olen kuulemma käyttänyt puhelinta takuuehtojen vastaisesti. Siis tuohan on firman puhelin, enkä viitsi itse maksaa 298 euroa laitteen vikaantumisesta. Kaikille tiedoksi, että iPhonen "takuu" on pelkkä vitsi, ei korvaa oikeastaan mitään.

Toimii se puhelin noinkin, kunhan pitää akussa virtaa. Jos pääsee akku hyytymään, niin sitten masiinaa ei saa enää henkiin. Tosin kaikki puhelimet pitää aina silloin tällöin sammuttaa ja käynnistää uudelleen, eli ongelmia on varmaan luvassa jossain vaiheessa.

Sain töistä tilalle Samsungin, jonka ajattelin ottaa käyttöön. Tuo iPhone saa jäädä kotiin pelikoneeksi :D

Pitää joulun jälkeen kikkailla tuon Outlook:n kanssa......

Angelo 23.12.2011 08:59

Noita virta nappuloita, akkuja ja laseja ym. saa Kiinan pojilta aika edulliseen hintaan. Mukana tulee ohjeet tai video miten vaihdetaan, hopeisen omenan sivuilla muistaakseni hieman vertailtu miten ne osat sopii alkuperäisten tilalle.

Itsellä toinen iPhone käytössä ja itse olen ollut tyytyväinen. Näyttö toimii parhaiten mitä näitä kosketus näyttö puhelimia olen käyttänyt.

Takuu/huolto on niin kallista ja aikaa vievää että olen laskenut halvemmaksi ostaa uuden ja myydä vanhan risan pois tai korjaavani Kiinan osilla. Toistaiseksi selvitty ilman haavereita.

Käyttis toimii ok, vit..taa vaan välillä noi applen estot eri toiminnoille. Esim kuvien lataaminen ym aika vaikeaa. Jail breik ollut mielessä useasti, en vaan vielä ole saanut aikaiseksi.

Heguli 23.12.2011 13:01

Tuli poikettua sonera-kaupassa ja hoituuhan tuo yhteystietojen siirto siellä kaupassa tai sitten Outlook:n kautta. Kiitoksia neuvoista kaikille.

mikjus 23.12.2011 19:10

Outlookin tai gmailin kautta näköjään menee:

http://www.sonyericsson.com/cws/supp...10?cc=fi&lc=fi

http://cellphoneforums.net/motorola-...one-droid.html

FROM 23.12.2011 20:09

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Heguli (Viesti 832152)
Hieno puhelin tuo iPhone on, ei siinä mitään. Siitä nyt vaan meni se virtanappula rikki eikä takuu korvaa puhelimen korjausta. Olen kuulemma käyttänyt puhelinta takuuehtojen vastaisesti. Siis tuohan on firman puhelin, enkä viitsi itse maksaa 298 euroa laitteen vikaantumisesta. [B]Kaikille tiedoksi, että iPhonen "takuu" on pelkkä vitsi, ei korvaa oikeastaan mitään

serkku asustelle new jorkissa, kehu saaneensa jo NELJÄ uutta puhelinta takuuseen, pari oli pudonnut ja mennyt ihan palasiksi, pari muuta oli muutenvaan sekasin/paskana.

taitaa aple vaan pitää ton "usa" alueen asiakkaat tyytyväisinä. kun jenkeissä ollaan tyytyväisiä niin muuallakin ollaan koska kaikki matkivat jenkkejä:D

k.j 23.12.2011 20:26

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja FROM (Viesti 832388)
kun jenkeissä ollaan tyytyväisiä niin muuallakin ollaan koska kaikki matkivat jenkkejä:D

Tai oikeesti , he eivät tiedä muiden olemassa oloa....

Ei ole muita kuin me "jenkit". :D

Sivu luotu: 18:26 (GMT +2).