![]() |
HJ soalla leimaan???
Vieläkö tuo on mahollista ja mitä lappuja tarvii?? Tutulla ja turvallisella konttorilla olivat väittäny et ei onnistu...
|
K1? vai jopa sillä palvelevalla, oikeasti yksityisellä?
|
K1:llä olivat sanoneet tutulle Patrollin SOA:sta tuon saman että ei onnistuisi. Ja jopa että jos vaihtaa riipukkeet niin niistäkin täytyy olla "tehdas kuitti" tai muu vastaava todistus että ovat ammattilaisen tekemät. (tuon saman tarinan kuullut muualtakin niin voi pitää jopa paikkaansa)
|
kaikihan sen jo tietää ettei kajaanin konttoreilla onnistu mikään maastoautoihin liittyvä.
Ps. paitsi jos on tuttu katsastusmies. =) |
se nyt on se vastaus, mitä voi oottaakkin. Ei kiinnosta asiakkaat niin ei kiinnosta. Suosittelen konsultoimaan jotain yrittäjävetoista ja aidosti kotimaista katsastus konttoria. Niissä sentään ymmärretään mitä on palvelu.
Kajaanista ei sellaista asemaa valitettavasti löydy.. Niin ja ihan normi korotustahan nuot on jota koskee ne normi säännöt. Mutta käytännössähän orkkisjousitusta pitää madaltaa että ei nouse liikaa soalla. |
Lainaus:
|
Pidättekö mua oikeesti IDIOOTTINA ku kuvittelette et oisin Kajaanin konttoreilta tommosta menny kyseleen... Kysästy on oikeesti yksityiseltä ja palvelevalta konttorilta (sijaitsee n.90km etelään kajaanista) mut ku ei ni ei. Pitänee kysästä sieltä ämmästä jos siellä vaikka onnistuis. Taitaa vaa herroilla olla pätemisen tarve PRKL...
|
Kyselyä kannattaa esittää myös oulun suuntaan,ja Avain Asemille,itse ainakin saanut hyvää ja asiallista palvelua moisesta puljusta.
Nuista kajaanin katsureista kuullut paljon hyvää,esim 2gen L200 33" leimaaminen ei meinannut onnistua edes vaadittavien papereiden kanssa ennekuin kaveri käski soittaa silloiseen AKE:en,ja siltikin oli tupistu että ei tämä kyllä mene ihan oikein yms. |
mulla on hj61 katsastettu sooalle ja otteeseen merkiktty korotusta 90mm
katsastettu ilmeisesti vihannissa parivuotta sitte |
Lainaus:
edittinä sen verta että ei tarvinnu mitään lippui tai lappui ku SOA:n leimas. Mut eikait se haittaa jos on se lappu mistä näkee alkuperäsen korkeuden:) |
Sivu luotu: 04:12 (GMT +2). |