Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   2L nokka 2LT KONEESEEN (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=91267)

ARSKA77 28.11.2011 11:40

2L nokka 2LT KONEESEEN
 
Eli Käykö kaikkien 2L koneiden nokkaakselit suoraan 2LT paikalleen, rullakeinu mallit varmaan ainoastaan eli 2.2 voi unohtaa suosiolla eikö, eli 2.4d ainaskin luulis käyvän entäs keinut onko eroja.

BryGgi 28.11.2011 15:53

pari viikkoa sitten tuli laitettua kyseinen nokka kaverin 2lt tilalle, kun oli jäliä vanhassa nokassa, tosin silomällä en kummoista eroa huomannut nokkien välillä, kun ei ihan 100pros varmuutta ollu8t onko nokka mikä laitettiin paikoilleen. kun on jokunen keppi nurkisssa kun tuli noita 2l ja 2lt osia pari lavaa ostettua.

bj45lava 28.11.2011 19:58

Mul olis nurkissa joutavana 2l-t nokka jos tarvetta, kunto on ok ja hinta pari kymppiä

Ja joo vastaus kysymykseen kyllä 2l nokka käy 2l-t koneeseen.

ARSKA77 29.11.2011 10:17

nokissa on tietääkseni ero nokan muodossa 2lt pyöreämpi ja 2l kolmion muotoinen enemmän onks bj45lavalla keinuvipuja ehjiä yhtään nokan lisäksi.

toyota4x4 29.11.2011 12:02

mulla löytys keinuvipuja ja nokkia..

ARSKA77 29.11.2011 12:16

ootteko verrannu kyseisiä nokkia onko niis eroa vai ei kun kerran paikalleen sopii toisiinsa?

toyota4x4 29.11.2011 12:43

on laitettu ristiin kyllä ja kyseessä siis alumiini venakoppa malli eli 2l ja 2lt

ARSKA77 29.11.2011 12:54

alu venakoppa läjä -88 hakuses olis nokalla piristystä

2x4WD 29.11.2011 20:27

Ainakin numero eroaa ToyoDIY.com mukaan

2L DSL

13511 CAMSHAFT
13501‑54020 1 € 294.11

2LT TD

13511 CAMSHAFT
13501‑54040 1 € 307.46

Jappi 29.11.2011 21:06

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja 2x4WD (Viesti 824062)
Ainakin numero eroaa ToyoDIY.com mukaan

2L DSL

13511 CAMSHAFT
13501‑54020 1 € 294.11

2LT TD

13511 CAMSHAFT
13501‑54040 1 € 307.46

Eroaa kyllä mutta sopii paikalleen ristiin. Vaparin nokassa on hiukka enemmän asteita, omasta mielestä hieman huonontaa muuten vakion turbokoneen heräämistä. Tämä tosin ihan persdynolla kun ei ole kiekkamittaria.

ARSKA77 30.11.2011 12:22

Mielen kiintoista tuo heräämiseen vaikuttava homma mutta näinhän se on bensa turboissakin. Ala vääntöä ne tehtaallakin on ajatellut 2L-t nokan muodoilla mut turbo koneessa käsittääkseni olisi hyvä jos venttiilit ei olisi yhtä aikaa auki kovin pitkään.

ARSKA77 01.12.2011 08:52

Onkos muilla kokemusia nokan vaihdosta/käyttäytyminen/hyötyä vai haittaa miten ylä kierroksilla kun ahdin mukana onko selkeempää vetoa nuihin koneen hirmu tehoihin.


Sivu luotu: 13:04 (GMT +2).