![]() |
Moottorin sovitus
Mitä pitää ottaa huomioon kun vaihtaa B moottorin 3B malliseksi? Tarviiko kytkimelle tehä jotain vai meneekö "heittämällä" paikoilleen? Kiitokset viisaammille jo etukäteen.
Note! This message was posted anonymously! |
Homman pitäisi olla helppo, ainakin pultinreikien ja kytkinakselin osalta. Sitten voi tietysti tulla vähän miettimistä jos 3B:ssä on pikahehkut, mutta sähkökaaviolla niistäkin selviää.
Mielenkiintoinen nippelijuttu, BJ-75:ssa (ainakin vm. -86) on alumiininen kytkinkoppa ja valurautaiset/teräksiset tukisiivet kopan alareunasta lohkoon, toisin kuin BJ-42:ssa, jossa kytkinkoppa on valurautaa ilman lisätukia. |
Samalla kannattaa vaihtaa kytkin asetelmakin, mutta laittaako BJ-40 vai BJ-42:n asetelman? Onko mitään väliä?
Note! This message was posted anonymously! |
Justiin mittailin tallilla, että näkyy olevan painelaakeri n. 2 cm paksumpi bj-42:sessa kuin 40:sessä. Elikkäs täytyy käyttää 42:sen osaa kun on kerran sen asetelmakin.
www.alanmiehet.com #1 |
Sivu luotu: 19:49 (GMT +2). |