![]() |
kymysys hydrauliikasta
4 Liiteet
osaisiko joku kertoa enempi minulle näistä pumpuista? kulkeutuivat minulle puolivahingossa.
vielä kun keksisin mihin laitan kunhan ensin tietää mihin ne pystyy... paljonko tuottoja jne.. hetken jo mietin maasturiin hydrauliikkaa... aika heikosti näki kuikkia sisälle mutta myytiin mulle rataspumppuina, hivenen vaikutti jotta ovatko kuitenki lamellipumppuja... toinen 2eka kuvaa tommonen nyrkinkokoinen möykky(näyttää että olisiko ihan käyttämätönkin) ja toinen 2viimestä kuvaa huomattavasti isompi(kunnosta ei tietoa-käytetty). |
no ainakaan eivät ruvennu hytrauli liikkeessä miulle selvittelemään mitään, kun ei ole heidän myymä... ja ymmärrän tietenni tuonki pointin, itekkin tiskillä työkseni istuneena. rexrothin/bosch tekeleitä on mutta empä osannu googlellakaan ehtiä tietoja.
|
Rataspumpuilta näyttäis ja pienempi olis vissiin 9 litrainen ja isompi 45 litraa josta ehkä pyörimissuunta vaihdettu kun kirjain meistitty yli.
|
Tuo toinen on vastapäivään pyörivä 30cc/r Roquet hammaspyöräpumppu, tai voi olla kyllä muutettu moottoriksi, kun on tuo m-kirjain meistetty jälkikäteen.
|
ok. kiitoksia. tämäkin jo selvittää mulle paljon.. jäi amiskassa tuo hydraulipuoli vähän heikolle...
elikkä jos tuosta pienemmästä suunnittelis hj:n keulaan jotain... mites kun jos avaan tän toisen niin tunnistan onko muutettu moottoriksi vaiko pyörimissuunta vaihettu? eikat tämä mittään raketti tiedettä ole... mutta kun en ole näitten kans hirveesti pelannu. |
Hammaspyöräpumpun muuttaminen moottoriksi taisi olla niin yksinkertainen että akselitiiviste vaihtuu erilaiseksi, aina ei sitäkään.
|
Sivu luotu: 07:23 (GMT +2). |