![]() |
Mikä käsi gps on hyvä??
taas näitä tyhmiä kysymyksiä mutta meinaan hommata käsi gps:in ja jollain on varmaan kokemuksia mikä mahtaa olla hyvä käsi gps suunnistus käyttöön olen katsellut garminin 62stc mutta on vähän liian kallis onko jotain parempaa vaihtoehtoa
|
Mulla on Garmin oregon 550 ja se on ainakin toimiva kampe. kosketusnäytön ansiosta käyttö on helppoa, eikä tarvitse napeilla pelata..
hintaa laitteella on kuitenkin jonnin verran.. |
En ite ostais ku garmin merkkistä.
Käytössä oregon 550 kosketus näytön huonopuoli on kun kädet kurassa niin näyttö Naarmuuntuu. Garminin kartat parhaimpia. P.s olis magellanin triton 2000 ylimääräisenä.. |
Pakko antaa kanssa ääni Garminille, 62st kulkenut mukana vuodenverran. Karttojahan löytyy niin niitä ei välttämättä kannata ostaa mukana...vähän saa hintaa pois.
|
garmini 62stc tuli hommattua ilman karttoja nyt pitäs saada koko suomen kartat tai vaikka puolen suomen
|
Lainaus:
|
moi!
Mulla kans Garminin Oregon 400 ja hyvin on toiminut! Kone tuli valmiina eurooppa kartoilla asennettuna ja hyvin on pärjäilly! On jopa "iskun/kolarin" kestävä! ;) Jopa teline säilyi ehjänä! //Janne |
Kuinkas tarkat kartat tulee koneen mukana? Ja minkäslaista hintaluokkaa tuollainen Garminin käsi GPS sitte karttoineen on?
Minkäsverran ootte muuten käyttäny tuollaisia usb-piuhalla toimivia gps-paikantimia, missä ei o omaa näyttöä ollenkaan? Tekiskös sellaisella suunnistuskäytössä mitään...? Olis ainaki hinta kohillaan, mut kartat tarttis sit hommailla muualta. |
Lainaus:
|
Lainaus:
tollanen läppärin kylkeen ja ozi tai rodeo kaveriksi niin on kelpo viritelmä |
Sivu luotu: 02:05 (GMT +2). |