![]() |
mistä helpointa rahaa
mistä helpointa rahaa perstaskuun? jos tulis vaikka ihan sohvalle asti. epätietoinen hämeestä.....
|
Ei muuta ku verkostomarkkinointia kehiin vaan.... Myyntimiesten puheista päätellen (kerran olen ollut kuuntelemassa) ei tartte ku vähän myydä, hankkia pari alaista ja johan rahaa tulee oikein ovista ja ikkunoista....
Tosin, kaikki tutut, jotka taannoin moiseen touhuun innostuivat, ovat edelleen aivan yhtä persaukisia kuin aloittaessaankin.. Eli ei kai siinä muuta vaihtoehtoa ole, ku lotota oikein hurmoksen täydeltä ja odotella ensi lauantaita :D |
Esimerkiksi tästä.
Mulla kun toi spam osio tuppaa olle täynnä näitä.
Niin ottakoon kuka kykenee. :D :D :D ps. Kerro saitko jotain muutakin kuin maksajan roolin. :D :D :D ps. ps. Mulle kans. Kaikki mitä löytyy ja heti, olohuoneen sohvalle, kiitos. Silti, peitto ja mehua kelpaa myös ja se on aina parempi kuin ei mitään. :D :D :D __________________________________________________ ___________________ FREELOTTO INCORPORATION UNITED KINGDOM GAMING BOARD CENTRE Coupon Number No.17/324/113 www.freelotto.com Dear Winner, Re: Coupon Number No.17/324/113 Following the results of our periodic Award/Grant draws concluded on the 21st of September, 2011, FreeLotto Incorporation Online and Gaming Board has awarded 1,000,000:00 Pounds in your favour. Your email address emerged notably successful with Coupon number No.17/324/113. Claiming award prize money is limited to 10 working days prior to the notification date and for immediate claim, contact verification department with claim information and procedure of claim below. Mr. James Lucas Mr. Rene Hoffman Email: flgaming@blumail.org Email: institutionaldep@aim.com Tel: +44 746-646-6613 Your are required to fulfil as follows; 1. Your full name and address 2. Your telephone number 3. Winning reference number 4. Occupation Best Regards, Mrs. Yvonne Zwanette |
|
jumaleishön
tätä on haettu. turhaan myyny maasturin osia, ja tehny niitä lasikuidusta. eikun kalsarit myyntiin. on verta ja spermaa.
|
Lainaus:
|
"Myydään Rahtijorman spesiaali kalsareita, aistikkaasti aunuksen tienoilta kuluneet ja tiukan jarrutuksen jäljiltä taatusti aromiset. Ps. lisähinnasta myös puhkikuluneita pitkiä kalsareita tosi pervoille."
:D |
hyvä idea
Kaveri oli taas kerran viettänyt railakkaan viikonlopun tampereen yö-elämässä ja asunut hotellissa koko viikonlopun maanantai aamuna vasta huomasi että rahat oli loppunut ja päätti lähteä kylille katselemaan siinä puiston penkillä mietti hetken mistä saisi rahaa tuuli pyöritti kekkilän(musta multa) tyhjää muovipussia pitkin puistoa sitten välähti kaveri otti pussin meni kukka penkille laittoi pussin täyteen multaa meni kerrostalolle joka ovelta ovelle ``kekkilästä päivää voisin vaihtaa teille kukka mullat 10eurolla ja vien samalla vanhat mullat pois. kertoi että 3:nen paikan jälkeen oli jo ihan hyvät mullat pussissa:) Nykyää sama mies ajaa uudella mersulla ja rahaa näyttää olevan kiertää vieläkin ovelta ovelle myy vaikka mitä. |
hommaa sen siivousveloitustarran tuulilasiin ja alkaa harjoittamaan ammattimaista väärinpysäköintiä.
|
Tuolta voit yrittää myös jos edellinen ei toiminut
HSBC Bank Malaysia Bhd
(World Bank Assisted Program) Wire Transfer/ Audit Unit Directorate Of International Re:Your Payment Notification . Attn: Beneficiary, confirmation message was sent to you via email IRREVOCABLE PAYMENT ORDER VIA ATM CARD Instruction was given by the Office of Presidency and United Nations (UN) and International Monetary Fund (IMF) to transfer Eight Hundred Thousand United State Dollars ($800,000.00USD) fund through International ATM Debit Card which you can use to withdraw money in near Cash Point, shopping Mall or Banking. You can withdraw money from your International ATM Debit Card from any ATM MACHINE location or center of your choice that is nearest to you, and in any part of the world. You are advise to reconfirm your address where Diplomatic Courier Service will dispatch your ATM Card to you within 48hrs. 1.Your full names................. 2.Mobile/telephone.............. 3.Fax number....................... 4.Address............................ 5.Age.................................. 6.Current occupation............ 7.International passport or driving license...... 8.Marital Status.................. 9.Country.......................... THE PAYMENT CENTER HAS BEEN MANDATED TO ISSUE OUT THE ATM CARD IN YOUR NAMES ONCE ALL CONDITIONS ARE ABIDE AND PROVIDED BY YOU, WHICH YOU CAN USE TO WITHDRAW MONEY FROM ANY ATM MACHINE AND FROM YOUR ITERNATIONAL ATM DEBIT CARD FROM ANY ATM MACHINE LOCATION OR CENTER OF YOUR CHOICE NEAREST TO YOU AND IN ANY PART OF THE WORLD OR OPTIONAL; ONCE YOU GET THE ATM CARD YOU CAN DEPOSIT THE WHOLE FUNDS INTO YOUR ACCOUNT. Once again, congratulations!as you spend your good fortune. Yours Sincerely, Imran Rodney Foreign Payment Process Unit I_rodney@consultant.com :D :D :D :D :D |
Eilen näin ku kaverin emäntä klikkaili jotai mainoksia, jotai varmaa sadasosa senttiä saa yhest mainoksen lähettämisestä. Joku multibux? tai jotai se sivusto?!?!!?
Ihan varmaa saa ja helpolla ainaki spämmiboksit notkuen paskapostia jos sinne rekisteröityy... :D Ja jos tulee mun sähöpostii ykski mainos ni pätkin niitten nettikaappelin sentin pätkiks. |
Sukkahousut päähän ja pankkiin!
|
Lankka turpa mustaksi, opettele mongertamaan jotain käsittämätöntä ja mene sossun luukulle.
|
Lainaus:
|
Eilen oli tipahtanut sähköpostiin tarjous helposta rahasta:
Lähettäjä: Mr. Chris James Private Banking / Operation Manager NatWest Bank London. Hyvää päivää rakas ja miten olet tänään? Nimeni on Mr. Chris James, Natwest Pankki Alueellinen Private Banking / Operation Manager. Uskoin kirjeeni kokoontuu tänään moitteettomassa kunnossa. Päätin hakea luottamuksellista yhteistyötä teidän kanssanne toteuttamiseen käsitellä tässä kuvatut-alle meidän molemminpuolinen hyöty ja kehotan teitä pitämään sen huippusalaista koska liiketoimen luonne. Koska aloittamista minun tullin Natwest Bank, huomasin pankkitili, joka pitää hallussaan puntaa 13.800.000 (kolmetoista miljoonaa kahdeksansataa Thousand Englannin punta), joita ei ole toiminut yli 10 vuotta. Kun minun tutkimus, ymmärsin, että tili kuuluu ulkomainen asiakas (Late Mr. Charles Falkenberg) American Scientist ja insinööri, joka valitettavasti menetti henkensä ja koko perheen kanssa American Airlinesin lento 77, joka törmäsi Pentagoniin 11. syyskuuta 2001. Minun thoroughful tarkastelu hänen pankki ennätys meidän pankki, huomasin että hän ei määritä mitään perijä hänen tililleen. Tässä suhteessa, otin rohkeutta hakea suostumustasi esitellä teille kuin perillinen tämä huomioon niin, että tuotto arvo puntaa 13,8 miljoonan Englannin punta tullaan ulos-oikein julkaistiin sinulle edunsaaja, joka jaetaan meille on suhde: 50% minulle ja 40% sinulle vastaavasti taas 10% on mahdollisesta kulusta sekä osapuolelle aiheutui aikana liiketoimi. Kaikki Pyydän teitä on sinun ehdottoman luottamuksellisesti ja enintään yhteistyötä, jotta voimme saavuttaa tämän onnistua. Olen hahmottaa tarkkaan menettelytavat tämän Kauppa saatetaan onnistuneesti täytäntöön oikeudellisesti suojella meitä kaikkia lain rikkomisesta sekä oman maan ja täällä Yhdistyneessä kuningaskunnassa. Teidän huomiota ja hyväksyntää tämän tarjouksen, lähetä minulle alla seuraavat tiedot on omasi heti: * Täydellinen nimesi * Yhteystietosi Osoite * Matkapuhelinnumerosi ja * Päätoimisesti Näiden apurahojen turvin minun syöttää tietosi on meidän Bank tietokantaan muissa näkyä pankin tietojärjestelmä, olet nimetty lähiomaiset / perillistä edunsaaja rahasto, niin minä opas teitä viestintä Bank eteenpäin vapauttamista tämän rahaston sinua. HUOM: Olemme muutaman pankkipäivän kuluessa toteuttaa tämän toimen. Lopuksi, minä kirjoitan teille tämän ehdotuksen liittää sähköpostiosoitteen, siksi minä pidän sinusta vastata minulle minun yksityinen e-mail tästä saadaksesi lisätietoja luottamuksellisuus: chris-james02@hotmail.co.uk Kiitos ennakoiden teidän kiireellisiä. Ystävällisin terveisin, Chris James. |
Sama Chris James tarjos mulle samaa rahaa taitaa tulla kisa kuka ehtii ensin...
Pari päivää sitten tuli tommonen. -Hello Dear, I am Joseph Robert Only Son of Mr. Pascal Robert the late Minister of petroleum of Ivory Coast I am 19 years old, before the death of my late father in my Country's political War he deposited the sum of ($2,000,000,00 million United State Dollars) in one of the commercial Banks, but now that he is dead I want to invest this money In your Country in any profitable business and I want you to help me receive this money in your account as my foreign partner and guardian, I will offer you 20% of the total money for your kind assistance to me after the successful transfer to your account; reply or call me at +22557009654, for more clarifications before we continue the transfer to your bank account, Read this news in the website so that you will understand exactly what I am telling you about the War in my Country Looking forward to your urgent reply Best Regards Joseph Robert- Harmi ku ehdin lopettaa ton oman "profitable busineksen" voi v...u |
Sivu luotu: 02:31 (GMT +2). |