6/14.
Juu,etsivä löytää. Hytin alla tosiaa ne 6 kpl,ja lavan alla 8 pulttia. Joka pultin väliin holkki,tunkilla nostaa vaikka sentin kerrallaan joka kiinnikkeestä vuoron perään. Sitten ku on halutullakorkeudella ni vanerin suikaleet pois ja holkki tilalle,ite tehny niitä holkkeja putkesta ja sit heftillä prikat päihin tai sit hienommin ja kevyemmin Etolan nylon tangosta pätkät. Tietenki laitat ne alkuperäisen kumitollon ja korin väliin,niitä orkkis kumeja ei pidä jättää pois. Kaikki pultit on yläpäästään lukittu niin et ei pitäs pyöriä läpi kun mutteria avaa mut voi olla niinki jumissa et ei aukee vaikka vatkaa kuinka,sillon rälläkällä pultit poikki ta mutterin halkasijalla mutterit halki. Pultteja oli erimittasia et paikat muistiin ja sitte uudet pultit kilopultti hyllystä,korotuksen verran pidemmät tieteski. Lavassa ei ollu muistaakseen mitään jippoja mut tankin täyttö putket kannattaa kattoa,varmaa helpointa ottaa ne kolme ruuvia auki sielt korkin vierestä ja holkit väliin. Sielt pyörä kotelost näkyy ne poikittais vahvike palkin päät eli niitten ja rungon väliin jotain neliskanttista putkee vaikka. Hytin kohalla muistin varasta jotain,hantin etupyörän kotelossa niillle jarru putkille piti tehä jotain sit kytkin letku käy lyhyeksi joten pidempi putki siihen,letkunkin voi pidentää mut helpompi on tehä pidempi nikkeli putki ku löytää pidempi letku. Syylarin letkut muistaakseen riittää mut voi sitä syylariakin laskea ainakin vähän. Rattiakselille ei tarvinu tehä 5cm korotuksella mitään. Vittumaisin on vaihdekepit,ne ei mahdu liikkumaan reijissään joten reikiä lattiassa pitää avartaa mutta ongelmia tulee niitten kumien kanssa joten ite leikkasin lattiasta palan pois ja pudotin koko kepin reijät alaspäin. Tehostajan letkut piti jatkaa,helpointa on tietenki vaan vaihtaa ne kaks säiliön letkua pitempiin. Ilmanputsarin letku kai venyy tarpeeks,muuta sit ei tainnu olla ihmeempiä.
|