Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jaskapa
(Viesti 802797)
No joo, eipä tuolla konttorilla oikeen osattu sanoo oikeen selvää vastausta, niin pajeron satuloilla mennään. Tosiaan ei niillä akselimassoilla niin väliä taida olla kunhan ei taka jarrut ole yhtä tehokkaat etusten kanssa. Ja mistäs ne konttorilla niin tarkasti tietää mistä autosta ne on :D Sanoo vaikka et on sellasesta missä on suunilleen sama akselimassa :P
|
Sano mitä sanot, tee mitä teet, annanpa oman kantani aiheeseen:
Akselimassat on yllättävän tärkeä asia noissa alustamuutoksissa, ja asia kannattaa ymmärtää JA sisäistää ennenkuin tekee turhaan ja hölmöjä, liikenteessä kun on monta kummallista asiaa jotka... ...pientä kulkijaa!
Se, että on enempi tai vähempi tehokkaat, isommat tai pienemmät ja muut mutu-pohjaiset asiat ei paljoa lohduta jos tai kun jotain sattuu... (onneks nuo Trafia palvelevat virkamiehet ja -naiset on näissä aika valveutuneíta...) Ja muistathan, että sillä sun muutoskatsastamalla ja rakentamalla autolla voi joskus ajaa joku muukin, vaikkapa vuosien kuluttua...
Miks muuten ei vois tehdä niinkuin vaaditaan ? Ei oo sen kalliimpaa, eikä juurikaan vaikeampaa ! Yleisestikin Suomen maassa tää autojen rakenteellinen muuttaminen on aika jäyhää, ja ehkäpä pohjautuu osin myöskin siihen, että kaikenlaista "kyläseppämäistä kyllä nuo kelpaa" asennetta on aina löytynyt.
|