Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Maasturiprojektit (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=180)
-   -   pajeron päivitystä (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=88272)

huhja 11.09.2011 19:52

pajeron päivitystä
 
4 Liiteet
morjensta vaan kaikille. Tuli ostettua pelto käyttöön napero mut löytykin melko terve yksilö :) pari viikkoo foorumia selaillessa on hiipiny mieleen et mitäs jos???? no sisusta purettu ja jonkin verran osia tilattu mutta mutta vinkkejä tarvitaan katotaan ny mitä tästä saadaan aikaan..

sami73 12.09.2011 20:34

Ens töikseen vakaajan tangoilla heität ohilentävää vesilintua. Pikkasen isommat karkeakuvioiset renkaat alle. Kyllä sitä pääsee tolla pitkällä pajerollakin metässä. :)

huhja 13.09.2011 23:26

minkääs kokosilla renkailla saa viä leimalle?? konttorilta kyselin niin tuli niin ympäri pyöree vastaus et ei siitä tienny tarviiko niiten olla pyöreet vai neliskanttiset :mad:

Nuhapumppu 14.09.2011 00:22

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja huhja (Viesti 799168)
minkääs kokosilla renkailla saa viä leimalle?? konttorilta kyselin niin tuli niin ympäri pyöree vastaus et ei siitä tienny tarviiko niiten olla pyöreet vai neliskanttiset :mad:

31x10,5r15 taitaa olla suurinpia mitä saa muutoskatsastuksessa alle,korkeus rajoittuu tuohon 31" mutta maksimileveydestä en varmaksi mene sanomaan.

Aaltonen 14.09.2011 11:43

jostain sellanen muisti kuva et gen1 pajeronkin olis saanu leimattua 33" kummeil...

-Jallu- 14.09.2011 16:02

Ee sua, korkeintaan vahingossa joku leimasetä tietämättömyyttään hyväksyy.

TOPPAHOUSU 14.09.2011 18:09

HEP.
 
Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Aaltonen (Viesti 799253)
jostain sellanen muisti kuva et gen1 pajeronkin olis saanu leimattua 33" kummeil...

Jep,

Mullakin on ne otteessa...

JJ90 14.09.2011 18:16

Tämänkin veivuun vois lopettaa jo alkuunsa. 31" on maksimi ykköskoppaseen ilman wanhoja hyviä aicoja tai hölmöä/tietämätöntä katsuria. Jos jollain sellaiset on otteessa, niin itselle niitä ei kannata odottaa kovin innolla.

huhja 14.09.2011 19:25

31x10,5r15 pylpyrät hommattu mites noi kaarien levikkeet saako jostain siistejä bolt on vai tarviiko ite väsätä oikeen perkeleen rumat :D hytin korotuskin on suunnitteella 4-5 cm ehkä en tiä mikä on hyvä?? näyttäs kyseisessä yksilössä olevan melko kivuton homma :)

-Jallu- 14.09.2011 20:05

Kolme ykkösille ei tarvii koria korottaa, tulee vaan turhaan kiikkerämpi. Kolmekolmosille semmonen 5 senttiä sitten. Levikkeet suosiolla kumista, omassa on vakiot muoviset ja puolentoista vuoden ajujen jäliltä ne on tuusan paskana. Taitaa maksaa vielä useamman satasen nuo poltonnit uutena ni menee vähä hukkaan se raha. Riippuen vähä tietysti siitä missä ja miten meinaa ajella.

Takapuskurikskin nimitetty mattolaituri ja vetokoukku romu kuormaan ja palkki tilalle.

Vääntösauvoja hitusen tiukemmalle ja vaikka pitemmät riiput taakse jos korkeutta haluaa.

Nuhapumppu 14.09.2011 20:20

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaheli (Viesti 799379)
Kolme ykkösille ei tarvii koria korottaa, tulee vaan turhaan kiikkerämpi. Kolmekolmosille semmonen 5 senttiä sitten. Levikkeet suosiolla kumista, omassa on vakiot muoviset ja puolentoista vuoden ajujen jäliltä ne on tuusan paskana. Taitaa maksaa vielä useamman satasen nuo poltonnit uutena ni menee vähä hukkaan se raha. Riippuen vähä tietysti siitä missä ja miten meinaa ajella.

Takapuskurikskin nimitetty mattolaituri ja vetokoukku romu kuormaan ja palkki tilalle.

Vääntösauvoja hitusen tiukemmalle ja vaikka pitemmät riiput taakse jos korkeutta haluaa.

Juurikin näin,tosin jos ottaa vakaajat pois niin etupäätä sää nostaa aika reilusti tai 31 ottaa sisäänjoustossa kaareen kiinni. Ja esim parlokista kun leikkaa niin saa ihan ok levikkeet,niihin vielä pellinreuna listaa niin tulee jopa ihan siedettävän näköiset,tuollaiset itsellä ja pysyy kyljet hyvin puhtaina. Ja puskuri takaa pois ja rungosta kärsii myös napsasta sellaiset 10cm pois,itse tein näin.

JJ90 14.09.2011 20:21

4-5cm korikorotus antaa tilaa remonteille niin paljon, että jo sen takia kannattaa nostaa. Esimerkiksi startin rokaaminen irti-kiinni helpottuu 237% kun on tilaa enemmän.:D Ja mahtuu kumetkin pyörimään paremmin ääriasennoissa, kun lokarit nousee edestä pois. Tämähän riippuu tietysti vanteiden etstä ja muutenkin alustan kokoonpanosta. Joko ne vakaajat on nakattu kuikkaan?

Joker-nimimerkillä on muuten kaupan edukkaita koropalikoita, nylonisia sellaisia.

-Jallu- 14.09.2011 20:40

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja JJ90 (Viesti 799390)
4-5cm korikorotus antaa tilaa remonteille niin paljon, että jo sen takia kannattaa nostaa. Esimerkiksi startin rokaaminen irti-kiinni helpottuu 237% kun on tilaa enemmän.:D

Totta tuokin. En tullu ajatelleeks.

huhja 15.09.2011 19:58

alko toi ehjien/halpojen takajousien metsästys vituttaa siihen malliin et huomenna on toinen pajero pihassa :eek: ,kansi puuttuu muuten kaikki tallelle tais olla 89 intterhooler tomaatti lootalla:confused:

Gary Grand 16.09.2011 07:21

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja huhja (Viesti 799635)
alko toi ehjien/halpojen takajousien metsästys vituttaa siihen malliin et huomenna on toinen pajero pihassa :eek: ,kansi puuttuu muuten kaikki tallelle tais olla 89 intterhooler tomaatti lootalla:confused:

Myytkö tomaatin hilppeineen siitä millä hinnalla?

huhja 16.09.2011 14:00

4 Liiteet
voisin vaikka myydä tosin hinnasta ei oo mitään käsitystä:confused: täytyy tutkia ensin millanen toi on mitä voi hyödyntää ja missä:) mikäli oikeen oon käsittäny niin tos kyll mun mielestä on kansi viä paikallaan

JJ90 16.09.2011 14:20

Onhan tossa kansi, keinuvivusto vaan puuttuu.

huhja 16.09.2011 14:30

heh en tiä mitä oli miehellä mielessä kun puhelimessa tehtiin kaupat no toi oli kyll positiivinen yllätys kun kansi on kuulemma ehjä?? en oikeen si tiä mikä oli jutun juoni kun osia ei pitäny puuttua ja sit piti puuttua aika lailla mut paljon on paikallaan:) romuttamoon oli matkalla koko vehje.. heppu tokas vaan et ei kaikkee voi muistaa..

huhja 17.09.2011 20:05

tajusin juuri kun mittailin maavaraa ynnämuita juttuja et noi 31.10,5.15 ei oo kyllä oikein sitä mitä ajattelin mutta :( no laitetaan ny ensin leima kuntoon ja ihmetellään si lisää :) onkos kukaan kokeillu kuinka noi "ns" lujamuovit toimii panssarina pohjassa??? olis kovaa,joustavaa ja liukasta :rolleyes::D

Kuikukko 17.09.2011 20:15

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja huhja (Viesti 800229)
tajusin juuri kun mittailin maavaraa ynnämuita juttuja et noi 31.10,5.15 ei oo kyllä oikein sitä mitä ajattelin mutta :( no laitetaan ny ensin leima kuntoon ja ihmetellään si lisää :) onkos kukaan kokeillu kuinka noi "ns" lujamuovit toimii panssarina pohjassa??? olis kovaa,joustavaa ja liukasta :rolleyes::D


muovista en tiijä, mutta ite laitan omaani jostain 5mm levystä panssrointia... kerron sit kestääkö....:D..kyllähän liukas ja joustava on muuten hyvä :eek:

huhja 17.09.2011 20:54

aattelin vaan kun tossa on pyöriny nylon levyä ja jotain "pleksiä" mistä ei pääse kirveellä läpi :eek: en tiä mitä on mutta tuntus kestävän mitä vaan paitsi liuottimia;)

-Jallu- 17.09.2011 21:17

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Kuikukko (Viesti 800236)
muovista en tiijä, mutta ite laitan omaani jostain 5mm levystä panssrointia... kerron sit kestääkö....:D..kyllähän liukas ja joustava on muuten hyvä :eek:

Ainakin mulla on 5millinen rauta kestäny, vaikka välillä on kolluuteltu kovastikin kivillä. Etupuskurista poikki palkkiin asti on tuo panssari ja jakiksen alla on vakio panssari (joka on mutkalla joka suuntaan). Koneen ja laatikoitten alle suosittelisin kyllä ihan rautaa jos meinaa metsään mennä.

Kuikukko 17.09.2011 21:20

...nii-i...miten sen ny ottaa, välillä noi paikat vaan on sellasia, että siellä auto kelluu terävän kiven päällä joka pyörä ilmassa ( 2300 kg neliösentillä) ja kuski antaa runtua minkä kerkee ... ne voimat vaan on isoja...joku viisas vois laskee....:D... sitten vedetään vinssillä ja rauta paukkuu (lujuuttaa)

Kuikukko 17.09.2011 21:23

...ite oon oppinu, että mikään ei kestä, mutta paksu rauta ja iso puikko hidastaa hajoomista...:D

-Jallu- 17.09.2011 21:27

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Kuikukko (Viesti 800258)
...nii-i...miten sen ny ottaa, välillä noi paikat vaan on sellasia, että siellä auto kelluu terävän kiven päällä joka pyörä ilmassa ( 2300 kg neliösentillä) ja kuski antaa runtua minkä kerkee ... ne voimat vaan on isoja...joku viisas vois laskee....:D... sitten vedetään vinssillä ja rauta paukkuu (lujuuttaa)

Meinaatko jotain tämmöstä:D

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=88694


Sivu luotu: 18:16 (GMT +2).